Evégből aztán kiválasztották azt az embert, aki e nemes célra leginkább megfelelőnek tűnik, és meg is találták az 1970-es születésű Steve Jablonsky személyében. Az úriember fiatal kora ellenére már igencsak vén rókának számít az iparban, hiszen ő készítette a Texasi láncfűrészes, az Amityville horror – A rettegés háza, A sziget, no és a Transformers zenéjét, sőt, a Született feleségek kísérőmuzsikáját is, begyűjtve közben két-két BMI TV Music Award, illetve BMI Film Music Award elismerést is. Nem ez az első munkája az EA-vel, ugyanis a C&C 3: Kane’s Wrath zenéit is ő jegyzi, de a Microsoftnak is dolgozik, a Gears of War 2-n.
A szerverünkről letölthettek egy közel két perces számot, mely a főtéma egy részlete, és melyet a sorozat rajongói bizonyára felismernek, hiszen Jablonsky a régi témát dolgozta át és dúsította fel, szimfonikus zenekari előadásban. A Sims 3-ban, mint a bevezetőben említettem, sokkal hangsúlyosabb lesz a muzsika, amely minden tevékenységünket végigkíséri és dinamikusan lereagálja. Ezt már a „szabóműhelyben” (vagy hívjuk mostantól lénylabornak?) megtapasztaljuk, hiszen annak megfelelően változik a zene, amilyen természetű simet választunk, amilyen hajstílust, arckifejezést, ruhát választunk hozzá. Miután az új részben szabadon mászkálhatunk a városban, természetesen minden közösségi hely megkapja a maga jellegzetes muzsikáját és háttérzajait, legyen szó az edzőteremről, a kávéházról, vagy épp a tengerpartról, ahol a hullámok zaja keveredik a sirályok rikoltozásával. Sőt, még simünk hangját is megváltoztathatjuk, szabadon kiválasztva és beállítva, milyen legyen annak stílusa, magassága-mélysége. A különféle zeneberendezések (rádió, hifitorony) most is számos csatornát kínálnak, köztük a saját állomásunkat is, így aztán ha nem tetszik Jablonsky mester és a zeneszekció többi felelősének munkája, kedvenc nótáinkat is hallgathatjuk majd.
A szerverünkről letölthettek egy közel két perces számot, mely a főtéma egy részlete, és melyet a sorozat rajongói bizonyára felismernek, hiszen Jablonsky a régi témát dolgozta át és dúsította fel, szimfonikus zenekari előadásban. A Sims 3-ban, mint a bevezetőben említettem, sokkal hangsúlyosabb lesz a muzsika, amely minden tevékenységünket végigkíséri és dinamikusan lereagálja. Ezt már a „szabóműhelyben” (vagy hívjuk mostantól lénylabornak?) megtapasztaljuk, hiszen annak megfelelően változik a zene, amilyen természetű simet választunk, amilyen hajstílust, arckifejezést, ruhát választunk hozzá. Miután az új részben szabadon mászkálhatunk a városban, természetesen minden közösségi hely megkapja a maga jellegzetes muzsikáját és háttérzajait, legyen szó az edzőteremről, a kávéházról, vagy épp a tengerpartról, ahol a hullámok zaja keveredik a sirályok rikoltozásával. Sőt, még simünk hangját is megváltoztathatjuk, szabadon kiválasztva és beállítva, milyen legyen annak stílusa, magassága-mélysége. A különféle zeneberendezések (rádió, hifitorony) most is számos csatornát kínálnak, köztük a saját állomásunkat is, így aztán ha nem tetszik Jablonsky mester és a zeneszekció többi felelősének munkája, kedvenc nótáinkat is hallgathatjuk majd.
Engem személy szerint idegesített a sims2 zenéje úgy 3. hallgatásra már. A sok közül az egyik ok amiért nem lettem rajongó.
Külön öröm, hogy a zenével is foglalkoznak Nem csak úgy odavetni
mondjuk én bírtam a sims zenéit azon órákban míg játszottam vele, szal tényleg jók lettek, és ez is igen jó. persze az mp3 lejátszómra nem rakom fel, de a játékban szerintem irtó jól fog hangzani...
egyébként az emberkénk, szerintem egy korrekt szerző sehol nem alkotott kiemelkedőt, de jók a zenéi (transformersben a zene egyszerű volt, mint az egész film, de jól illettek egymáshoz)