• A Sega szerint jót tett a játékaiknak, hogy bekerültek az Xbox Game Pass kínálatába
  • Így ugyanis rengeteg emberhez juthattak el
  • A kiadó például a Two Point Hospital sikereit is ennek tulajdonítja

Napjaink egyik legjobb ár/érték aránnyal rendelkező előfizetéses szolgáltatása a játékiparban alighanem az Xbox Game Pass, aminek hála havonta párezer forintért juthatunk hozzá egy csomó játékhoz, ráadásul a felhozatal is egyre csak változik és bővül. Persze adja magát a kérdés, hogy vajon mennyire éri meg a fejlesztőknek bekerülni egy ilyen rendszerbe, főleg úgy, hogy vannak olyan címek, melyek már a debütálás napján is elérhetőek a Game Passban, legutóbb például a The Medium rajtolt így.

Nos, a jelek szerint nagyon is, legalábbis a Sega szerint, akiknek nem egy játéka elérhető az előfizetéses szolgáltatásban is. A témáról nemrég a kiadó európai ágának alelnöke, Anna Downing, nyilatkozott, aki elmondhat, hogy ily módon rengeteg játékoshoz juthatnak el a programjaik, rengeteg emberrel megismertetve az adott IP-t. Downing a Two Point Hospital esetét hozta fel példaként, ami szerinte közel sem lett volna ekkora siker, ha a Game Pass részeként nem tud eljutni több millió potenciális játékoshoz.

game-pass-xcloud-01.jpg