Pár hete az Epic bemutatta, hogy vannak még rejtett erőtartalékai Unreal 3 motorjuknak, s talán épp emiatt (vagy üzleti megfontolásból) a Warner Bros. Interactive bejelentette, hogy a Rocksteady Studios és a NetherRealm Studios legalább 2014-ig a megszokott motort fogja használni, ami két dolgot jelenthet: ez a két fejlesztő a következő generációt a régi technológiával kezdi, bevetve az eddigi tapasztalataikat és kisajtolva abból mindent, vagy az Unreal 4 és vele együtt a generációváltás nem jövőre várható, ahogy elemzők eddig várták, hanem később.
A Rocksteady és a NetherRealm marad az Unreal 3-nál
A Batman- és Mortal Kombat-széria fejlesztői még legalább három évig kitartanak a jó öreg Unreal Engine 3 grafikusmotornál.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Wut?
Konkrétan egy új buildet mutattak be, az mióta rejtett erőtartalék? Amit ráadásul jótékonyan lefedett a sötétség, a konkluzió levonásáig érdemesebb lenne várni rendes anyagra.
Egyébként nem csodálom, hogy nem akarnak váltani, demó alapján a MK ritka jól fog kinézni és a Batman se volt piskóta.