A Remedy a tavasszal kiadott Alan Wake után most egy régi klasszikusát, a Death Rallyt éleszti fel iPhone-on és iPaden. Ez idáig még nem biztos, hogy nálunk is komoly hírértékkel bírna, de a fejlesztők a játékot bemutató rendezvény alatt kikacsintottak a rajongókra, megszellőztetve, hogy új konzolos projektjük talán együttműködik majd a mobiltelefonokkal.
"Nem szándékozzuk elkötelezni magunkat az iOS mellett. A Death Rally csak egy szórakoztató kísérlet volt, hogy kitapasztaljuk a platform lehetőségeit és megtanuljuk, miként köthetjük össze a mobilképernyőt az elkövetkező nagykonzolos projektjeinkkel." -- mondta el a Eurogamernek Oksari Häkkinen.
A dolog már csak azért is érdekes, mert a konzolgyártók közül (eddig, a PlayStation Phone még nem jött ki) egyedül a Microsoft nyitott a mobilok felé a Windows Phone 7 Xbox 360-as összeköttetésével. Mivel pedig a Remedy az Alan Wake kvázi anyagi bukása ellenére is jó viszonyt ápol a kiadóval, lehetséges, hogy az esetleges második részt valahogy telefonokra is áthoznák a finnek. Az pedig már csak hab a tortán, hogy Oksari kifejezetten konzolokról beszélt, tehát a rossz eladások ellenére is kitartanak a már ismert régió mellett.
"Nem szándékozzuk elkötelezni magunkat az iOS mellett. A Death Rally csak egy szórakoztató kísérlet volt, hogy kitapasztaljuk a platform lehetőségeit és megtanuljuk, miként köthetjük össze a mobilképernyőt az elkövetkező nagykonzolos projektjeinkkel." -- mondta el a Eurogamernek Oksari Häkkinen.
A dolog már csak azért is érdekes, mert a konzolgyártók közül (eddig, a PlayStation Phone még nem jött ki) egyedül a Microsoft nyitott a mobilok felé a Windows Phone 7 Xbox 360-as összeköttetésével. Mivel pedig a Remedy az Alan Wake kvázi anyagi bukása ellenére is jó viszonyt ápol a kiadóval, lehetséges, hogy az esetleges második részt valahogy telefonokra is áthoznák a finnek. Az pedig már csak hab a tortán, hogy Oksari kifejezetten konzolokról beszélt, tehát a rossz eladások ellenére is kitartanak a már ismert régió mellett.
Hazánkban meg persze, hogy keveseknek van pénze iPhonera, de nem is mi vagyunk a mérce. Az USA-ban könnyebb hozzájutni ezekhez a kütyükhöz, mellesleg pedig idehaza is egyre több az olyan előfizetés, ami már szűkebb keret mellett is elérhetővé teszi az okostelefonokat (én is így ruháztam be egy androidos mobilra).
Vázolom érthetőbben: 100%-ból kb 40% warezolja a játékokat,30%-nak nincs iPhone-ra pénze és marad 30%.És a 30%-ot is lehet csökkenteni azoknak a körével akik magasról tesznek az iPhone-os játékokra mert nem arra vették a készüléket(és ezt a réteget értem meg legjobban mert egy telefon nem arra való h nyomogassuk mint egy vadállat... aki játszani akar az ruházzon be psp-re...).Szóval ezt nem állítanám amit te h akkor bíznisz iPhone-ra fejleszteni.
Abba talán igazad van h alacsony költségvetés kell a fejlesztésre,de h nagy haszon lenne...
lol
iphone meg éppenséggel hatalmas biznisz - alacsony költségvetés, hatalmas vásárlóbázis és még abban a fázisában van, amikor nem nehéz eredetit és nagyszabásút alkotni.
Amúgy is sztem PC-n nagyobb siker lett volna mint XBox-on...
Az a baj h sok fejlesztő jó játékot csinál,de h melyik konzolra érdemes megcsinálni azt nem tudják,és rossz mellett döntenek.Ilyen az Alan Wake is Xboxon.
iPhone-os/WinPhone7-es apróságot csak akkor, ha ajándékba adnak mellé telefont is.
Ne a gagyi iPhone-al foglalkozzanak...