Az új játék tulajdonképpen karaktereiben nem hajaz majd a Gothicra - hiszen annak jogai a JooWood-nál maradtak - ám mégis, annak egyfajta "lélektani" folytatásának tekinthető. Kiadója a Deep Silver lesz, az információk pedig többek között Mike Hoge-tól származnak, Lipcséből. A műből eddig egy vulkanikus szigetet mutattak be - a játékban számtalan útvesztő, csapda, titkos ajtó és rejtvény kap szerepet. A készítők, akár a Gothic 4 esetében, itt is folyamatosan figyelik a rajongók véleményét, ezáltal, azt ígérik, minden tekintetben méltó folyta... akarom mondani, élvezhető új játék születik majd. Ennek köszönhetően például mostantól a fegyverek ismét lénytípushoz mérten lesznek hatásosak - egy gólemet könnyedén szétverhetünk egy kalapáccsal, de alig okozunk neki sérülést egy kifent hosszúkarddal. A mágia természetesen mindenre hatásos lesz - ráadásul nem a Gothic 3 "megtanulod-használod" elvét szeretnék alkalmazni, hanem az előző részekben már látott, jóval összetettebb rúnamágiát. Az új játék kizárólag magányos kalandokra szakosodik (többjátékos opció egyelőre nincs tervben), és per pillanat csak PC-s kiadást terveznek, egy saját, még nem eldöntötten DX9-es vagy DX10-es motorral. Amint részleteket tudunk meg az egyelőre "RPB" kódnéven futó játékról, azonnal szólunk nektek.
(Az új projektből még nincsenek képeink, így a Gothic trilógia hangulatos fotóival illusztráltuk a hírt.)
(Az új projektből még nincsenek képeink, így a Gothic trilógia hangulatos fotóival illusztráltuk a hírt.)
Ami azt illeti az előző rész nem tette túl magasra a lécet, talán nem lesz gond az átugrása.
Gothic 3 pótlónak a Two Worlds teljessen jó. Nagyon hasonló a design. A párbeszédek is jók és ez legalább fut rendesen, sőt mi az ,hogy fut, szalad. Igaz a lovaglást (itt is) nagyon e-tóták. De majd a Gothic 4ben........Muhahaha
Tulajdonképpen nekem az arcomba vághatnak egy feltupírozott Gothic 3-at is, nekem igazából egy elvárásom lenne: karaktergenerálás. Én ezt tartottam a Gothic játékok egyik rákfenéjének... Illetve ennek hiányát. S ebből adódóan rendkívül beleélhetetlen volt a játék az első pár órában a színtelen-szagtalan előre megalkotott "hős" miatt... Legalább minimális legyen, mint a Two Worlds-ben. Még faj se kell . Csak legalább had szabjam már személyre a karakteremet, ha már egy Oblivion-ban, vagy -visszább megyek az időben- Baldur's Gate-ben megtehettem ezt (tudom, ennek is annyi köze van a Gothic-hoz, hogy RPG ).
Vagy alkossanak egy olyan hőst, akit lehet szeretni, lehet viszonyulni hozzá... De ez így, ebben a formában, hogy igazából egyénisége sincs, de meg van kötve, hogy ki az - nem szerencsés.
Szóval felírhatnák a listájukra ezt az apró feature-t (nem nehéz, ha egy gyenge koppintásban van /Two Worlds/, akkor egy kultjátéknál ne legyen már ez probléma).