A képregénysorozatukkal, beteg gyerekeket segítő alapítványukkal és az éves rendszerességgel megrendezésre kerülő játékostalálkozójukkal híressé vált Penny Arcade csapata érdekes módon akarja kihasználni a Kickstartert: ha a közösség sikeresen dob össze negyedmillió dollárt, eltávolítják a főoldal tetején látható reklámot, 525 ezernél minden reklámtól búcsút vesznek, 999.999 dollárnál pedig egy évig teljesen reklámmentesen fog működni az oldal.

A társalapító Mike "Gabe" Krahulik leszögezte, hogy ezzel nem fogják degeszre keresni magukat, s amit kérnek, az az abszolút minimum, amit egy év alatt keresnének, ha pedig mindez nem sikerül, semmi sem fog változni az oldal vagy a cég működésében. Hozzátette: a Penny Aracde reklámjai a legjobbak, hiszen csak olyan bannereket lehet látni, amiket a tulajdonosok érdemesnek tartanak arra, hogy a többi játékos is megismerjen, de ha összejön a gyűjtés, egyszerűen csak híreket írnak majd az érdekes programokról.

A gyűjtés jelenleg 151 ezer dollárnál tart, s akit érdekel, az a megszokott módon adományozhat -- a jutalmak azonban már egyáltalán nem megszokottak. Például egy dollár fejében Gabe a nevedet kiabálja majd, miközben kacsákat kerget, 15 dollárért rád gondol szeretkezés közben, 25 dollárért viszont már a Penny Arcade könyv első kötetét adják és Tycho adja a kutyád új nevét, 300 dollárért pedig Gabe egy egész évig követ twitteren. Az adományok egészen 10 ezer dollárig fokozódnak nagyobb és nagyobb hülyeségekkel és pár csecsebecsével, például pólókkal és könyvekkel. Bevallottan nem az a cél ezekkel, hogy még több pénz adományozására biztassák az embereket, csupán extrák, a cél ugyanis az oldal reklámmentesítése.