A PC-s játékipar vezető pozícióban?Vajon honnan e töretlen optimizmus? A jelentősebb hardvergyártókat és szoftverkiadókat tömörítő PCGA elnöke ezt arra alapozza, hogy nem kevesebb mint 11 milliárd dolláros bevétellel büszkélkedhet a PC-s játékpiac a tavalyi évben. Ennek köszönhetően a PC-s platform Stude szerint egyenesen „az első számú játékplatform az egész piacon!”.

Stude megemlítette azt is, hogy az Xbox Live és a PlayStation Network népszerűsége ellenére továbbra is a legnépszerűbb online fronton a PC. Az elnök ezzel nem csak az MMOG-k nyilvánvaló sikerére gondolt, hanem a digitális disztribúció és elfizetési rendszer nagyszerű mivoltára is. "Interneten keresztül napjainkban gyerekjáték letöltéssel megvásárolni bármilyen szoftvert, illetve az MMOG-játékok esetében a havi előfizetést átutalni."

Emiatt a PC-s játékszoftver esetében "olyan sikertörténetről beszélhetünk, amely egyáltalán nem gyengül majd meg az elkövetkezendő években sem" — hangsúlyozta Randy Stude.

Azt a kérdést mondjuk Stude nem nagyon feszegette, hogy ezt a hatalmas bevételt mennyire köszönheti a PC-s ipar leginkább a World of Warcraftnak, a Sims-sorozatnak, illetve bizonyos távol keleti MMO-játékoknak, magyarán a bevétel arányaira a PCGA elnöke nem különösebben tért ki...