
Stude megemlítette azt is, hogy az Xbox Live és a PlayStation Network népszerűsége ellenére továbbra is a legnépszerűbb online fronton a PC. Az elnök ezzel nem csak az MMOG-k nyilvánvaló sikerére gondolt, hanem a digitális disztribúció és elfizetési rendszer nagyszerű mivoltára is. "Interneten keresztül napjainkban gyerekjáték letöltéssel megvásárolni bármilyen szoftvert, illetve az MMOG-játékok esetében a havi előfizetést átutalni."
Emiatt a PC-s játékszoftver esetében "olyan sikertörténetről beszélhetünk, amely egyáltalán nem gyengül majd meg az elkövetkezendő években sem" — hangsúlyozta Randy Stude.
Azt a kérdést mondjuk Stude nem nagyon feszegette, hogy ezt a hatalmas bevételt mennyire köszönheti a PC-s ipar leginkább a World of Warcraftnak, a Sims-sorozatnak, illetve bizonyos távol keleti MMO-játékoknak, magyarán a bevétel arányaira a PCGA elnöke nem különösebben tért ki...
Mert egyébként rohadt reális hogy M249-cel 2 fejlövést küldessz 3 különböző embernek akik közül 2 mögötted van.
A cikk kijelentése meg merész de azért jó ilyeneket is olvasni.
Innen is üdvözlöm Kredencet .....
egyébként GM-Mant miért bannolták?
Pc-s ipar is ilyen. Nyilván valóan nagy bevételek vannak , és lehetnének is ha a játék fejlesztők internet felé próbálnák húzni a dolgokat. Pl a MŰKÖDŐ képes "onlive" biztos h fel lendítené a piacot.