A játékosok lélegzetvisszafojtva várják az új konzolok bemutatkozását, ám ha körbekérdeznénk, tíz gamerből kilenc azt felelné, hogy a technikai fejlődés miatt izgatott leginkább. Hiába, technokrata mételybe süllyedt a játékvilág, legalábbis nyugaton mindenképp, hisz keleten még a relatíve elavult játéktermeknek is nagy kultusza van. Hogy ez a trend jó-e, vitatható, noha a DMC: Devil May Cry fejlesztését irányító Icuno Hideaki szerint mindenképpen szembetűnő.
"Tapasztalatból mondhatom, hogy a keleti gyakorlattól eltérően a nyugati Ninja Theory először a látványra összpontosított, majd arra építette fel a játékélményt. Ugyanakkor mi a japán Capcomnál először a játékmenetre és a logikai összefüggésekre figyelünk, majd csak ezek után foglalkozunk a külalakkal. Igyekeztünk megtalálni a két világ közötti arany középutat. Nem volt könnyű, de szerintünk sikerült."
Egy biztos: az új DMC látványvilágával nem lesz gond, az eddigi bemutatók és képek alapján nagyon szép akciójátékot kapunk. Hogy a sorozatnak jót tesz-e a reboot, már égetőbb kérdés, melyre minden bizonnyal csak a januári megjelenéskor kapunk választ.
"Tapasztalatból mondhatom, hogy a keleti gyakorlattól eltérően a nyugati Ninja Theory először a látványra összpontosított, majd arra építette fel a játékélményt. Ugyanakkor mi a japán Capcomnál először a játékmenetre és a logikai összefüggésekre figyelünk, majd csak ezek után foglalkozunk a külalakkal. Igyekeztünk megtalálni a két világ közötti arany középutat. Nem volt könnyű, de szerintünk sikerült."
Egy biztos: az új DMC látványvilágával nem lesz gond, az eddigi bemutatók és képek alapján nagyon szép akciójátékot kapunk. Hogy a sorozatnak jót tesz-e a reboot, már égetőbb kérdés, melyre minden bizonnyal csak a januári megjelenéskor kapunk választ.
Borza2 : FIRE AND BLOOD!
Nézzük csak például az Activision fejlesztő csapatait. Ott a látvány teljesen másodlagos tényező a várható nyereség nagysága mellett.