A Microsoft bejelentette, hogy a Bungie által fejlesztett Halo: Reach az első 24 órában 200 millió amerikai dollárt termelt, és ezzel az év legnyereségesebb szórakoztatóipari termékévé vált Amerika-szerte, mely olyan filmeket is maga mögé utasított, mint a Vasember 2 vagy a Toy Story 3.
Ezeket a tényeket már ismerjük, ám az, amit ma a stúdiófőnök Phil Spencer mondott, az összes fent leírt eredményt bolhányira kicsinyíti.
"A Halo: Reach a Microsoft valaha készült legnagyobb játéka, startja pedig már minden más játékot és filmet maga mögé utasított ebben az évben. Minden egyes résszel csak nőtt a Halo-sorozat rajongóbázisa és ismertsége, így mostanra az évtized legnépszerűbb szórakoztatóipari termékcsoportjává lépett elő."
Vagyis a Halo: Reach még a Halo 3-at is legyűrte, ezt pedig tényleg senki nem várta a Bungie hattyúdalától. Fantasztikus, szép volt, srácok!
Ezeket a tényeket már ismerjük, ám az, amit ma a stúdiófőnök Phil Spencer mondott, az összes fent leírt eredményt bolhányira kicsinyíti.
"A Halo: Reach a Microsoft valaha készült legnagyobb játéka, startja pedig már minden más játékot és filmet maga mögé utasított ebben az évben. Minden egyes résszel csak nőtt a Halo-sorozat rajongóbázisa és ismertsége, így mostanra az évtized legnépszerűbb szórakoztatóipari termékcsoportjává lépett elő."
Vagyis a Halo: Reach még a Halo 3-at is legyűrte, ezt pedig tényleg senki nem várta a Bungie hattyúdalától. Fantasztikus, szép volt, srácok!
Összehasonlításul a WotLK első napon 2,8 millió példányban kelt el.
Azért nem hiszem, hogy el kéne ásnia magát a Microsoftnak. Bár ez a legnépszerűbb termékcsoport talán tényleg túlzás, ráadásul nagyon megfoghatatlan.
"mostanra az évtized legnépszerűbb szórakoztatóipari termékcsoportjává lépett elő."
az sem a wow véletlenül?
Nem mintha a wowot isteníteném, de a tények azok tények, és nem szeretem az ilyen hasból kapott önéltető kijelentéseket.
Valami jól hangzó nevet csak ki kellett találniuk a sorozat számára. Ha már eladások tekintetében csak örök harmadik lehet a MW2 és a GTA4 után.