A Need for Speed: Rivals régóta az első olyan címnek tűnik a sorozatban, amit még e sorok szkeptikus írója is vár, mert visszakanyarodik a Hot Pursuit-féle irányvonalhoz, és megszűnik NFS-bőrbe bújt Burnoutnak lenni. A játék PS4-re már megjelent az Egyesült Államokban, a Metacriticen pedig 9 pozitív és 2 megosztott értékelés alapján 82 százalékon áll -- ez kifejezetten jó eredménynek számít, alig várjuk, hogy a PC-s változatot is kipróbálhassuk.

Érthető, hogy az újonc Ghost Games melle is dagad a büszkeségtől. A csapat producere, Marcus Nilsson a Polygonnak beszélt arról, hogy mennyire örül az autós zsáner visszatérésének. Az Xbos 360 és a PS3 idején sajnos kifejezetten kevés autóversenyes sorozat született, ám annál több pusztult el, gyakorlatilag a Need for Speed maradt az utolsó nagy multiplatform túlélő. Most viszont nyakunkon a Forza Motorsport 5, a DriveClub, a The Crew, amik mind-mind remek játékoknak tűnnek -- igaz, Nilsson nem gondolja, hogy konkurensként kellene tekinteni rájuk.

Hozzátette: az autós játékok is eljutottak oda, hogy végre új elemeket találjanak fel. Példának a Ubisoft-féle The Crew-t hozta fel, ami, ha hihetünk a francia kiadónak, új szintre emeli a versenyzős MMOG-k eddig ismert koncepcióját. Marcus szerint ez a legfontosabb feladat, amivel az arcade autós programok alkotói szembenéznek, és bízik benne, hogy sikerrel veszik majd az akadályokat.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!