Natív 4K, 60 fps, technikai ugrás a grafikában és a játékmenetben: sokan ezt várják a kilencedik generációs konzoloktól, azonban ehhez erőre is szükségük lesz a gépeknek. Marc André Jutras, a Cradle Games technikai igazgatója a GamingBolt-nak nyilatkozott a minap, és elmondta, hogy szerinte a gyártók milyen specifikációkkal fogják kiadni az eszközöket, amiket már mindenki vár.
"Nem hiszem, hogy 16 giga RAM-ot fognak tartalmazni, hiszen a mai játékok többsége sem használ ennyit. Szerintem maximum 8-12 giga RAM kerül majd a PS5-be és az Xbox Scarlettbe, ami viszont növekedni fog, a magok száma. Nem lennék meglepve, ha egy Ryzen 2600-os vagy ehhez hasonló CPU-t kapnának a gépek. Ezek olcsók, stabilak és kellő számú maggal rendelkeznek." -- mondta el az interjúban.
"Egy dolog azonban biztosan változni fog, a VRAM mennyisége sokkal jobban előtérbe kerül. Ez a 4K egyik fontos sarokköve. Ha 4K buffert akarsz, akkor négyszeres VRAM-ra van szükség. Nem fogsz megosztott RAM helyet látni, mint például a PS4-ben. Bármi is jön, 4K, 5K, ehhez sok VRAM-ra lesz szükség. Tudod mit? Én azt mondom, a PS5 8 giga RAM-ot és 8 giga VRAM-ot fog tartalmazni." -- tette hozzá.
Én meg remélem, hogy a következő generáción nem csak mai játékok lesznek. :D
Az amd-nem meg már több éves rutinja van ezekben mivel mindkét konzolba ők fejlesztik a cuccost. Intelnek ezekhez a dolgokhoz "semmi" köze. Szóval ezért..
Intel 2020-ban jön be majd a VGA piacra ...de abban biztos vagyok hogy ez sem jelent semmit a ms és a sony továbbra is amd-s lesz.
Azért erőltetik mert olcsóbb, és ugyanazt tudja. És egyátalán nem melegedősek, könnyen hűthetőek. Nem is tudom melyik volt az a processzorcsalád, aminek olyan szar volt a kupak alatti pasztája, hogy semmi nem hűtőtte le, ha nem delidelték.....Jaaaa tudom, Intel i7-7xxx
Mielőtt marhaságokat irunk nézzünk már utána kicsit a dolgoknak. Nem az FX korszaknál járunk, amikor az Intel egyértelműen jobb volt.
Ps4-em van,soha nem akart megsülni a gépem.Neméretem mit próbálsz itt erőlködve előadni.