A Digital Battle összeállított egy listát a 10 legdrágább fejlesztésű játékról. Az élre a GTA IV került, amin három és fél éven át dolgozott nem kevesebb, mint háromezer ember. A projekt gigantikus mérete ehhez illő számlát igényelt, ami nem kevesebb, mint 100 millió dollár.
Íme a teljes lista:
Íme a teljes lista:
- Grand Theft Auto IV - 100 millió dollár
- Gran Turismo 5 - 80 millió dollár
- Shenmue - 70 millió dollár
- Too Human - 60 millió dollárnál is több
- Metal Gear Solid 4 - 60 millió dollár
- Halo 3 - 55 millió dollár
- APB - 50 millió dollár
- L.A. Noire - 50 millió dollár
- Final Fantasy XII - 48 millió dollár
- Killzone 2 - 45 millió dollár
A GTA 4 pedig a Rockstar Advanced Game Engine-t használja, ez az alap motor. Az Euphoria csak a fizikáért felel ha jól tudom.
Proria: a GTA aszem az Euphoriát használja a COD-rol fogalmam sincs hogy melyiket.
Ami viszont furcsa, hogy olyan címek is szerepelnek a listán, amik még meg sem jelentek. Márpedig akkor még változhat a végösszeg.
Shenmue-t , Too Human-t nem ismerem, a többiről képben vagyok.
Szerintem nem érvényes az a kijelentés:"Jól látható, hogy mely kiadók bírnak a legvastagabb pénztárcával "-mert nem hiszem, hogy Rockstar lenne a legpénzesebb kiadó.
Persze, hogy azt, elég nyilvánvaló mindenkinek, aki valaha látta a két játékot. Ugyanezt adták elő a CoD2-höz is, mikor az agyontuningold Quake 3 bulidre építették, és sírtak, mikor ezt a fanok a fejükhöz vágták...
Hát persze, és a húsvéti nyuszi is létezik...
Na ja, bár szvsz az MW2 olcsóbb volt ezeknél, hisz két éves technológiát használt. Ott inkább a marketing volt sok.