A Blizzard a Battle.net hivatalos fórumán ismerte el, hogy az aukciósház és az állandó farmolás nem elég hozzá, hogy a Diablo III örökké tartson. Sőt, már vannak olyan játékosok, akik mindent megcsináltak, amit csak lehetséges.
"Tisztában vagyunk vele, hogy a folytonos itemvadászat egyszerűen nem elég a végtelen játékélményhez. Bár most is nagyon sok játékos játszik még, előbb-utóbb mindenki elér oda, hogy nincs már mit csinálni (vagy már el is ért). Az ellenfelek gyilkolása és a különböző tárgyak iránti kutatás nagyon szórakoztató, és úgy véljük, hogy most nagyon sok jól működő rendszerünk alapszik ezen a tényen, szóval végül is a jó irányba haladunk. De hogy őszinték legyünk, a Diablo III nem egy World of Warcraft, nem rukkolhatunk elő új contenttel minden áldott héten. Valami más kell, hogy az embereket itt tartsuk, és mi is tudjuk, hogy ez még nincs meg."
A Blizzard szerint a megoldást egyelőre az új anyagokat magukba foglaló javítócsomagok jelentik. Most gőzerővel az 1.0.4-es folton dolgoznak, de jön majd az 1.1-es is, PvP arénákkal. Elismerték ugyanakkor, hogy abban bíztak, az itemvadászat tovább húzza majd a játék életvonalát -- tévedtek, de nem adják fel.
Már csak egy kérdés maradt hátra: vajon mikor adják ki a Diablo III első expanzióját? Mert igazi hosszabbítást csak egy rendes kiegészítő jelentene, és mint tudjuk, a Blizzard szereti bővítgetni a játékait.
"Tisztában vagyunk vele, hogy a folytonos itemvadászat egyszerűen nem elég a végtelen játékélményhez. Bár most is nagyon sok játékos játszik még, előbb-utóbb mindenki elér oda, hogy nincs már mit csinálni (vagy már el is ért). Az ellenfelek gyilkolása és a különböző tárgyak iránti kutatás nagyon szórakoztató, és úgy véljük, hogy most nagyon sok jól működő rendszerünk alapszik ezen a tényen, szóval végül is a jó irányba haladunk. De hogy őszinték legyünk, a Diablo III nem egy World of Warcraft, nem rukkolhatunk elő új contenttel minden áldott héten. Valami más kell, hogy az embereket itt tartsuk, és mi is tudjuk, hogy ez még nincs meg."
A Blizzard szerint a megoldást egyelőre az új anyagokat magukba foglaló javítócsomagok jelentik. Most gőzerővel az 1.0.4-es folton dolgoznak, de jön majd az 1.1-es is, PvP arénákkal. Elismerték ugyanakkor, hogy abban bíztak, az itemvadászat tovább húzza majd a játék életvonalát -- tévedtek, de nem adják fel.
Már csak egy kérdés maradt hátra: vajon mikor adják ki a Diablo III első expanzióját? Mert igazi hosszabbítást csak egy rendes kiegészítő jelentene, és mint tudjuk, a Blizzard szereti bővítgetni a játékait.
Négy-ötezer forint áron azt mondom: tuti jó játék, nagyon tetszik.
Tizenötezer forintért (hatvan euróért) azt mondom: na menjenek a fenébe: félkész, bugos szar, rövid, sablonos történettel, lehúzós AH-rendszerrel, unalmas farmolással, nulla zsákmányélménnyel.
Szóval tulajdonképpen hozza azt, amiért egy h&s-t szeretünk, egészen a normál végéig. Utána újra nekifutunk a Nightmare-nek meg a Hell-nek, mert még nem értünk a karakterfejlesztés végére. De kérdem én, mi motiválhat valakit arra, hogy még egyszer végigvigye Infernóban? Ugyanaz a pálya, azzal a különbséggel, hogy fejedre esik egy tégla, és meghalsz. Az már nem hack & slask, de igazán taktikai játéknak sem nagyon nevezhető, mert sokszor egyszerűen nem tudod kivédeni, a fejedre eső téglákat*, és nem vághatsz esztelenül rendet a feléd áramló moberdőben, hanem szaladnod kell, cd, megint szaladsz, újabb cd, megint szaladsz: ezt nem igazán nevezném taktikának, szórakoztatónak meg pláne nem, főleg negyedszerre.
Ami az embereket motiválhatja, az a kétségtelenül briliáns (szerintem legalábbis) képességelosztási rendszer, a számtalan variáció, főleg, ha csapatban vagy, ezt nagyon eltalálták.
___
*fejedre eső téglák: nem igazi téglák, hanem szinte kivédhetetlen mobok/mobképességek.
InMortal besorolása szerint én az 1. csoportban kezdtem, de már majdnem teljesen a 2. csoportban vagyok. Ha így megy tovább, akkor lassan, de átkerülök a 3. csoportba.
Nem tudom engem lefoglalna tökéletesen ha egy pár dolgot raktak volna bele hogy meg lehetne változtatni egyes dolgok kimenetelét a teljesítménnyel (Pl. meg lehetne menteni egyébként halálra ítélt embereket azzal hogy minél gyorsabban elpusztítod azokat akik rájuk támadnak vagy ilyesmi) vagy a társaid multjába jobban belenézni küldetéssel vagy valami nem csak beszélünk velük és vége.A random generált eventeknek sincs nagy értelmük mert van kb 4 vagy 5 darab amibe minden végigjátszásba találkozol a többi meg olyan ritka mint a fehér holló vagy multis.. meg a story,másodjára már nem alig birom lenyelni..de 4szer egymás után?lehetetlen nekema történet meg igen...klisés...dehát mit vártunk? manapság a játék történetek egyre szarabbak...a sok farmolás is csak ugyan az mint a DIO2ben..semmi nem változott ezen a téren csak tudsz te is magadtól csinálni cuccokat...
Igy nézve én is kb a 2es katergóriából a 3asba tartozok