Nos, a srácok úgy tűnik, megpróbálják „lemosni a gyalázatot”, bár legutóbbi címük, a Sniper: Ghost Warrior megint csak nem lopta be magát a kritikusok szívébe. De majd most! A derék polyákok ugyanis egyszerre két meglepő hírrel is észrevétették magukat: először is megvásárolták az Unreal 3 motor licencét „pár később bejelentendő FPS-hez”, majd leigazolták Stuart Blacket. Nevezett úriemberről azt kell tudni, hogy ő volt a nagyszerű konzolos FPS, a Black tervezője Craig Sullivan mellett, és kreatív vezetőként benne volt annak szellemi örököse, a javában készülő Bodycount csapatában is, ám júliusban váratlanul beadta felmondását, mely októberben realizálódott. Sokáig nem volt állás nélkül, leszerződött a CI londoni stúdiójához, ahol irányítása alatt -- a szavait idézve -- egy „izgalmas második világháborús, történetközpontú shooter készül, amely nagy kalandokat ígér egy, a téma iránti tisztelet és a történelmi hűség mocsarában megragadt műfajban.”
Bármit is jelentsen mindez (kicsit amolyan Becstelen Brigantyk mellékíze van e mondatnak, ami önmagában nem rossz, sőt...), sok sikert kívánunk Stuart Blacknek, reméljük karrierje csúcs- és nem mélypontját érte el, elvégre miért ne jöhetne egyszer már össze valami ezeknek a szimpatikus és lelkes lengyel srácoknak...
Bármit is jelentsen mindez (kicsit amolyan Becstelen Brigantyk mellékíze van e mondatnak, ami önmagában nem rossz, sőt...), sok sikert kívánunk Stuart Blacknek, reméljük karrierje csúcs- és nem mélypontját érte el, elvégre miért ne jöhetne egyszer már össze valami ezeknek a szimpatikus és lelkes lengyel srácoknak...
friss hír, bár mi picit beelőztük ezzel a "szaklapokat"...
Link:
http://www.city-interactive.com/index.php?m=news&id=news_133
Bár azt még mindig nem értem, hogyha csak gyalázatos játékokat képesek kiadni, akkor hogy van erre pénzük???
Remélem valami hasonlóan zseniálisat alkotnak,mert a mai megjelenések nagy se érnek!
Nekem pl a sniper Ghost warrior nem is volt olyan rossz.. na jó nem egy best game volt de javulásnak nem volt utolsó