- A Cloud Chamber dolgozik a Bioshock 4-en
- Utoljára azt hallhattuk, hogy gondok vannak a fejlesztés körül
- Állítólag sarkvidéki settinget kapunk és az 1960-as évekbe repít minket vissza a sztori
Egyelőre még nem tudunk sokat a Bioshock-sorozat negyedik részéről, de egy álláshirdetés alapján néhányan arra következtettek, hogy a harcrendszere a kreatívabb megközelítést fogja támogatni. A Cloud Chamber ugyanis Lead Combat Designert keres, akinek a feladata egy FPS harci paradigma kifejlesztése lenne, amely elérhető, kielégítő, és lehetővé teszi a játékosok számára a nagyfokú kifejezőkészséget és kísérletezést egy rendkívül reaktív világban. Emellett meg kell terveznie a közvetlen konfliktuson túlmutató, különböző játékstílusoknak megfelelő és a játékosok találékonyságával megoldható összecsapásokat.
Mindebből arra lehet következtetni, hogy a következő Bioshock harcrendszerében a környezet is komoly szerepet fog játszani, ami reagál a tetteinkre, illetve különböző játékstílusokat is követhetünk majd.