Tegnap azt a szomorú hírt voltunk kénytelenek lehozni, hogy a Stalker 2 munkálatai leálltak, a fejlesztők elvesztették a jogokat, az eddig elkészült elemekből pedig egy multiplayer lövölde fog készülni Survarium néven. A helyzet azonban talán nem olyan vészes, mint, amilyennek elsőnek látszik, ugyanis egy orosz rajongói oldalon megjelent a sorozatot kitaláló Sergei Grigorovich nyilatkozata, melyben azt állítja, hogy a Stalker-franchise jogait a Bethesda vette meg.
Egyelőre nem beszélhetünk hivatalos információról, s kissé inog is a dolog, hiszen a sorozat hivatalos Facebook-oldalán tagadták az eladást, ugyanakkor a Bethesda nem reagált az üggyel kapcsolatban, ami minimum reményre ad okot. Várjuk a fejleményeket!
Egyelőre nem beszélhetünk hivatalos információról, s kissé inog is a dolog, hiszen a sorozat hivatalos Facebook-oldalán tagadták az eladást, ugyanakkor a Bethesda nem reagált az üggyel kapcsolatban, ami minimum reményre ad okot. Várjuk a fejleményeket!
Ehm. Persze. Nem volt adott a technika, mi? Nekik is adott volt, csak nem ezen volt a hangsúly. System Shock? Rémlik? Az pl. 94-es ugyebár... Bár inkább kalandjáték, mint RPG, azt meg kell hagyni. A Bethesda azért csinált FPS-t Falloutból, mert kész volt ez a motor hozzá. Olcsón rá lehetett modolni az Oblivionra. Ez lesz a Stalker sorsa is... kár érte. Az eddigi tendencia szerint, ami eddig kész volt, az meg megy a kukába...
http://youtu.be/suiHfnQ357Y
:>
Egyébként szerintem meg mindkét nézetnek van létjogosultsága. Viszont én is az FPS-nézetbe tudom jobban beleélni magam. Ám ennek ellnére szerintem a Fallout 3-nál sem kellett volna, hogy kizárja az RPG-jelleget a nézet. Pont a Bethesda előző játékai (Elder Scrolls II-III) jó példák erre vagy a Wizardry. Attól még lehetett volna RPG. De nem, hanem egy akció-RPG-vé baszták...
A S.T.A.L.K.E.R. 2-től hasonlót várhatunk. Bár az eleve FPS, de lehet azt butítani szépen, hogy egy Far Cry 2 legyen belőle köhöm-köhöm. (legalábbis szerintem az a casual sandbox FPS legjobb példája - hogy csak egy feature-t említsek: lépten-nyomon menthetsz...).
A 2D-s izometrikus nézet létjogosultságról beszéltem, még ha neked nem is tűnt fel...
@D0ncy: nem akartam azzal előhozakodni éppen, mert az meg ugye hack'n'slash, amibe megint csak bele lehet kötni...
Baromira nem felülnézetes volt. Izometrikus 2D-s volt. Tudod te hány ilyen cucc van még? Egy valamire való stratégiai játék pl. nem igazán tud FPS lenni. Lást pl. Starcraft... de hát na...
Továbbra is azt mondom,hogy jó játék, de nem lehet egy lapon említeni az elődökkel semmilyen tekintetben.
A NV már jobban tetszett, a történet és a párbeszédek végre nem voltak olyan gyerekesek mint ügye a 3-ban.
Értem én,hogy manapság már nem lehetne eladni egy felülnézetes "hardcore" RPG-t(ami a Wasteland 2 -re gondolva nem feltétlenül igaz), de attól még nem feltétlenül jó a F3.
De szerintem elég az offolásból. Ízlések és pofonok.
A DLC-k nehezek, de az alapjáték nem igazán tűnt annak, főleg akkor nem, ha Sniper karakter buildal one-shot-killeztem az összes ellenséget távolról
Ha jóltudom ID nél van
Dungeon Siege III
Nagy kár lenne. Akkor már inkább ne készüljön Stalker 2. Nincs kedvem egy újabb Elder Scrolls-modhoz... A Fallout 3 is sajnos az, ezt el kell ismerni. Akkor már inkább az Obsidian csinálja, fejezze be a S.T.A.L.K.E.R. 2-t. Remélem, nem igaz a dolog.