A legújabb Iwata Asks kérdezz-felelek folyamán szóba jött a Nintendo 3DS-exkluzív Resident Evil: Revelations is. A játék a kézi konzol történetének eddigi talán legjobb és legambiciózusabb külsős munkája; gyakorlatilag egy teljes értékű Resident Evil-játékról van szó, tartalmas sztorival, sok-sok opcionális tartalommal, és a sorozat klasszikus részeit idéző túlélő horror jelleggel.
Nakanisi Kosi a Capcomtól elmondta, hogy a Resident Evil: The Mercenaries 3D egyfajta kísérlet eredménye volt. A stúdiónál javában fejlesztés alatt álló Resident Evil 5-öt egy hirtelen ötlettől vezérelve átültették 3DS-re, a játék pedig nemcsak futott, de viszonylag normális sebességet is képes volt kisajtolni magából. Nakanisi szerint ez volt az a pont, ahol dönteniük kellett: vagy portolják az RE5-öt a Nintendo gépére, vagy előállnak valami eredetivel, ami kihasználja a konzolban rejlő lehetőségeket.
Ez vezetett végül oda, hogy a Capcom belement egy 3DS-exkluzív Resident Evil fejlesztésébe, mely keresztségben a Revelations nevet kapta, előtte pedig kiadták a Mercenariest, hogy a játékosok lássák, mire képes a masina. A játékok sajnos nem lettek nagy sikerek, mert a kiadásakor a 3DS még messze volt a tömeges elterjedéstől, de a Capcom nemrégiben elfogadtatta a Revelations Xbox 360-as és PS3-as változatait az amerikai cenzorbizottsággal, szóval lehetséges, hogy nemsokára sokkal többen is nekiveselkedhetnek a különös, tengeri kalandoknak.