Végre az idei E3-on bemutatkozott a Remedy sikervárományosa, az Alan Wake. Láttunk egy büntetős trailert és egy annál még felcsigázóbb játékmenet-videót is. Tudjuk, hogy a játék mind a sztori, mind a grafika szempontjából is kiemelkedő, viszont, hogy azért ne legyen baj a futtatással, igénybe kellett venni az Umbrát. Ez egy GPU által gyorsított 3D-s renderelés optimalizáló eljárás PC-re, Xbox360-ra, illetve PS3-ra. Az Umbra növeli a renderelési teljesítményt 3D-s játékoknál, és olyan lehetőségeket biztosít a fejlesztők számára, amik eddig nem voltak megvalósíthatóak. Ezen eljárás segítségével olyan részletgazdag világot hozhatnak létre, mely nem követel akkora erőforrást, mégis szemet gyönyörködtető látványt nyújt megfelelő fps mellett, ezzel biztosítva a kép megjelenítésének folyamatosságát.
"Örülünk, hogy együtt dolgozhattunk a Remedyvel az Alan Wake-en" — fűzte hozzá Marko Nurro, az Umbra Software vezérigazgatója.
"Örülünk, hogy együtt dolgozhattunk a Remedyvel az Alan Wake-en" — fűzte hozzá Marko Nurro, az Umbra Software vezérigazgatója.
Az Umbra honlapján van egy érdekes videó, hogy hogy is képzelik ezt megvalósítani.
Dragon Age, Eve Online, rengeteg be nem jelentett cim, Guild Wars 2, LotrO... Habár Dragon Age-nek most olvashattuk a gépigényét (töröm a fejem...)