Unreal Tournament 2004
Ay ezredforduló előtti pár év a játékvilágban a többek közt a futurisztikus FPS-ek harcáról szólt. A Quake földrengető (hehehe) sikere után az Epic egy hasonlóan irreálisan (hahaha) erős ellenfelet állított ki, az Unrealt, 1998-ban. A következő lépésben Carmack és hasonszőrű billentyűhuszárai '99-ben életre keltették a Quake 3 Arenát, méghozzá szó szerint: a gamma ugyanis a mára már klasszikussá avanzsálódott multiplayerével új színt hozott az ellaposodottnak hitt akciójátékok világába. Mit tesz Isten, pár hónapra rá, Tim Sweeney kellemetlenül tehetséges bandája is összehozott valami hasonlót, Unreal Tournament néven. Az állás továbbra is döntetlen maradt, a vihar elcsitult, az Epic azonban 2002-ben úgy gondolta, érdemes lenne feléleszteni a sorozatot. A kétes sikerű UT 2003 után pedig pánikszél gyorsasággal landolt a 04-es verzió is. A többi meg már történelem...
Lenne, ha nem eleveníteném fel az alábbiakban!
Lenne, ha nem eleveníteném fel az alábbiakban!
A rövidke PC-s játéktörténelem után át is térhetünk a lényegre, a stuffra magára. A kellően hosszú betöltés után meg is érkezünk a menübe. Felajánl nekünk a gamma rögtönzött mészárlást, bajnokságot, és természetesen többjátékos mókát is. Bár ez utóbbi alkotja a játék lényegét, érdemes egy picit előtte az egyjátékos módokat is megemlíteni. Nos, kifejezetten jóra sikerült (tekintve persze, hogy nem ez a fő profilja), így bátran ajánlható mindenkinek, aki csak gyakorolni kíván, vagy átmeneti kapcsolatbontással verte meg őt a Sors, netán a netszolgáltató.
Folyt.köv., ha időm lesz rá