Persze ha azt vesszük, ez a leghosszabb projektem is, mivel a felvételek még nyáron készültek, és csak mostanában jutott eszembe, hogy fel kéne az anyagot dolgozni. És ha már ennyire közel volt a Trailer of Grand Theft Auto 4 100000. megtekintése, bevártam. Aztán ha már lusta voltam, bevártam a 10000. látogatást is a TFU Just Like You Imagined-re is. Mondanom sem kell, utóbbi nagyon sikeres (aminek én örülök a legjobban, mivel nekem a kedvencem, és megérdemli a nézettséget, még ha a jó keresőszavaknak is köszönheti ), és a 2. legnézettebb videóm.
De a mostani írásom célja nem ennek a promóciója, hanem azé, amit már elkezdtem kétszer is bevezetni. Nem nehéz kitalálni, hogy a GTA videószerkesztőjét használva készítettem el egy újabb csodát. Azt nem hiszem hogy mondanom kéne, hogy a GTA videóim (a nevük miatt valószínűleg, bár a kritikájuk jó, még ha nem is megérdemelt) nagyon nézettek (Liberty City Groove, GTA 4 Action Video). És most itt egy újabb, ami a Discovery reklámját, a Boom De Yada-t dolgozza fel. Nem állítom, hogy az enyém a legjobb, de a mai napig csak egy másik ilyen videót találtam, pedig a játékban hihetetlen potenciál van (így megjegyezném, ha tetszik, lehet bátorítani még hasonló videók készítésére, ha érdekel), és én se használom ki mindet (sőt, jobb ötleteim is vannak, mint anno voltak, de már nem akartam babrálni az anyagokkal, félő hogy akkor soha nem látnátok az anyagot).
Nem is irkálok többet, nézzétek, és élvezzétek:
A TFU is, végigfutott a hátamon a hideg.