Kezdjük is el az elsővel, a Minecraft-tal, de elötte egy kis gyorstalpaló. A Minecraft-ot a Mojang cég fejlesztette, majd miután a Microsoft meglátta, hogy mekkora népszerűségnek örvend a program, 2014-ben felvásárolta két és fél milliárd dollárért a Mojang összes játékát, ami csak kettő, az egyik a Minecraft, a másik a Scrolls, ami igazából egy Heroes utánzat telefonokra.Mint ahogy a címből leszögezhető, ez egy pixelesjáték, de a megszokottól eltér, ugyanis inkább egy 3d-s kockajátékról beszélünk, ami egy barkácsolós,bánászos,építős fps játékmenettel van megbolondítva.Ami tetszett, hogy van közös vonás a Minecraft és a Lego között, mégpedig az , hogy itt is kis alkotó elemekből lehet felépíteni bármit, amit a fantáziánk szüleményéből jön ki.A másik, hogy mivel ez egy szabad világú játék így sok dolgot lehet benne felszedni, csinálni stb.. Na itt rengeteg dolgot, megszelidíteni állatokat,bányákban ásványi anyogok gyűjteni, falut építeni és benépesíteni, vagy egyszerűen csak vadászni a kincsekre.Ez így elmondva szép és jó ugye?Elmondva igen, de viszont a játék negatívuma az, hogy belemegy abba a hibába, hogy nem tud kialakítani egy saját hangulatot. Sajna eljutunk abba az esetbe, hogy egyszerűen nem tud lekötni a játék és egy bő fél, vagy egy óra után kilépünk belőle. Azért annyit a játék grafikákáról, hogy az sincs a helyzet magaslatán, mert ahhoz képest, hogy 3d-s játékról beszélünk, nagyon is ronda.Nincs benne semmi egyedi, semmi szép, még a táj is olyan ocsmány, hogy rá se néztem, de ez igaz az éjszakára is, meg úgy mindenre.Ajánlom, hogy csak is Shader módban játszátok, mert úgy tényleg káprázatosan szép a játék, sőt még hasznos is, pl. ha éjszaka van, vagy egy olyan barlangban vagyunk, ahol nincs fény akkor előveszed a fáklyák és jön máris a világosság.Ettől függetlenül egy eléggé közepes játék.
Jöhet máris a következő játék, a Broforce. A Broforce arra hajaz, hogy a 80-as és 90-es évek hőseivel játszunk és mindenkit agyon lőjjünk, ami mozog, meg néha azt is, ami meg nem.A Minecraft-tal ellentétben ez már 2d-s nézetű lövölde.A játékmenet ugye végtelenül egyszerű, de a maga módján szórakoztató és tipikusan ez egy többjátékosmódra van kihegyezve, mert ha csak egyedül megyünk írtani, akkor rövid idő után megunjuk a játékot.Én nekem nagyon tetszett és ha kiszeretnétek próbálni és ha nem sajnáljátok azt a 14 eurót akkor hajrá indulhat.
A harmadik és egyben az utolsó játék az a Terraria amit egyszerűen úgy tudnék leírni, mint a Minefcraft játékmenetének és a Broforce 2d-s kinézetének, valamint a Dark Souls játékok nehézségének keresztezése.Furcsa mód tényleg nem sokban különbözik a Minecraft-tól, viszont azzal ellentétben ezt tudtam élvezni és ez meglepő, pedig nem vártam el az égvilágon semmit sem vártam tőle.
Nos ez volt az a három játék amit bemutattam és nálam a Broforce volt az ami a legjobban bejött a régi 80-as évekbeli akciófilm stílusa miatt.
Három Pixeljáték
"Nem a grafika számít, hanem, hogy milyen a játék."Aha, de azért el kell árulnom, hogy a látványba nem csak az tartozik, hogy menyire részletes egy
model, vagy mennyi fű van a talajon, mert a látvány hozzáad a hangulathoz és az nagyon is fontos.Ha nincs hangulata akkor unjuk az egészet és akkor megkérdezzük magunktól: Miért játszok én ezzel még? Íme három pixelesjáték, amit megnézünk, hogy megfelel-e ennek a követelménynek és közben egy játék-e.
model, vagy mennyi fű van a talajon, mert a látvány hozzáad a hangulathoz és az nagyon is fontos.Ha nincs hangulata akkor unjuk az egészet és akkor megkérdezzük magunktól: Miért játszok én ezzel még? Íme három pixelesjáték, amit megnézünk, hogy megfelel-e ennek a követelménynek és közben egy játék-e.