A Greenheart Studios nevű minigárda valami egészen egyedit rakott le az asztalra.
A történet szerint egy egyszerű garázsprogramozót alakítunk valamikor a '80-as évek közepén, aki minimális tőkével és elhatározással a játékipar csúcsára akar jutni. Ehez még rendelkezésére áll minimális számú tematika és műfaj. Ezeket előre haladva lehet fejleszteni, de az elején még jól kell lavírozni. Grafikus motort külön lehet, sőt, érdemes sűrűn fejleszteni, különben semmit nem fogunk tudni fejlődni. Minél jobb a motor, annál jobban feljődünk mi is meg az alkalmazottak is.
Galéria
Egy játék fejlesztésénél alapvetően öt dolgot kapunk. Kivitelezési és technológia pontot - ezek ha nincsenek nagyjából egyensúlyban, a játékaink esetenként nagyot bukhatnak -, kutatási pontot, ami a gerince lesz fejlődésünknek a kezdetektől fogva, hisz ebből veszünk új témákat, fejlesztéseket a motorhoz és ebből tudjuk magunkat és alkalmazottainkat oktatni, fejleszteni. Hiba pontot, ami természetesn termelődik magától, ki kell gyomlálni. Nem érdemes kiadni a játékot amíg vannak hiba pontok, mert később kaphatjuk az üzeneteket hogy súlyos dollárezrekért kell kijavítani. A legutólsó pedig a pénz, amit a játék kiadás után kapunk. Értelemszerüen a legfontosabb, hisz tőke nélkül nincs mammut vállalat sem.
Sok mindenről tudnék még írni, de nem szertném elvennii a felfedezés izgalmát. Nálam ez egy erős 9/10-es játék. Talán kicsit a végefelé monotonná válhat, de nem vészes.
Jó játékot!
The_Hun