Hasonló bugok eddig is voltak, én pl. csakúgy sétáltam és beestem a map alá >< a legjobb jelenleg ha várunk, hátha az új patch-el jobb lessz :)
Üdvözöllek.
" Hasonló bugok eddig is voltak ", Ezt most úgy kihangsúlyoztad, mint ha már 1 éves lenne a játék, 2 - 3 nap helyett. Ez tetszett. Ettől függetlenül mindenképpen muszáj várni valami javításra, mert ez így nem lesz jó. Viszont a játék, az nagyon jó lesz.... Ebben biztos vagyok..
Szép napot mindenkinek!
Elvileg érkezett egy patch a mentéshez... Ettől függetlenül menteni még mindig nem lehet. Valamint nem tudom, hogy mit csináltak, de most rosszabb, mint volt... Feldarabolni szerettem volna egy csúnya helybelit, és amikor ráütöttem, szétesett, eközben..... én meg repültem akkorát, hogy kiestem a pályáról és meghaltam. 13 nap múlva remélhetőleg érkezik valami patch, hogy legalább kihasználni lehessen a jelenlegi helyzetet, mert ez így, játszhatatlan...
Minden jót...
Hasonló bugok eddig is voltak, én pl. csakúgy sétáltam és beestem a map alá >< a legjobb jelenleg ha várunk, hátha az új patch-el jobb lessz :)
Elvileg érkezett egy patch a mentéshez... Ettől függetlenül menteni még mindig nem lehet. Valamint nem tudom, hogy mit csináltak, de most rosszabb, mint volt... Feldarabolni szerettem volna egy csúnya helybelit, és amikor ráütöttem, szétesett, eközben..... én meg repültem akkorát, hogy kiestem a pályáról és meghaltam. 13 nap múlva remélhetőleg érkezik valami patch, hogy legalább kihasználni lehessen a jelenlegi helyzetet, mert ez így, játszhatatlan...
Igen, de ha mondjuk nagyon várnád a játékot, és azt mondanák, hogy hát olyan 2015 végére készülne el a végleges verzió, annak sem örülnél, ugye? Szerintem jó az Early Access, mert olyan funkciókat építenek be, amiket a közösség akar ( talán olyanokat is, amelyeket elsőre még ők sem gondoltak volna ), így van beleszólásuk a fejlesztésbe. De amúgy MINDEN Early Access játéknál le van írva a figyelmeztetés, hogy nem teljes. Ha nem olvasod el, és úgy veszed meg, akkor az a te sarad.
Nem azt mondtam, hogy a figyelmeztető szövegek elolvasása nélkül agyatlanul vásárolok mindent. Egyedül a DayZ-t vettem early accesben és tudtam mit veszek. De! Igen is jobban örülnék, ha mondjuk egy várt játékot halasztások árán kapok meg, de az a legalább olyan legyen, hogy kész! Jelenleg így vagyok a The Division-nel, és nem érdekel az se ha csak 2016ban jelenik meg, (addig is lesz mivel játszani) de akkor legalább egy kész, szinte teljesen hibamentes szoftvert adnak eléd, amiben benne van minden amit szerettek volna belerakni. Másrészt viszont, gondolj bele, hogy akármelyik játékról legyen szó, nem ugyan azt a képet adja vissza a kész teljes produktum, mint az egyes darabja. Pl. DayZ. Az, hogy lesz benne vadászat mondjuk, vagy járművek...senki nem dob hátast tőle, mert 1000 másik programban van ilyen, de ha nem adták volna ki early-ben csak 2015 tályékán a végleges verziót, akkor az lenne, hogy "húúúúú zombik, túlélés, más játékosok ellen, "I'm friendly", vadászat, járművek, bázisépítés, craftolás, 1000 féle fegyver" Szerintem máris jobban jobban hangzik, mint az, hogy van egy bugoktól hemzsegő alfa verziód, 2 hetente kapsz bele egy updatet, és annyi a reakció, hogy "ja, igen, egy új pisztoly" az első 30 percben még érdekes utána meg ugyanúgy használod mint a régebbieket.
"Oh, I'm not gonna kill you, I'm just gonna hurt you, really, really, bad!"
Így van. Jó hogy olcsóbb mint majd a teljes verzió, meg játszok DayZvel is, de azért én jobban szeretem a játékokat készen kézhez kapni, nem egy ótvaros bugos alfa verziót. Nem vagyok nagy híve ennek az early accesnek.
Igen, de ha mondjuk nagyon várnád a játékot, és azt mondanák, hogy hát olyan 2015 végére készülne el a végleges verzió, annak sem örülnél, ugye? Szerintem jó az Early Access, mert olyan funkciókat építenek be, amiket a közösség akar ( talán olyanokat is, amelyeket elsőre még ők sem gondoltak volna ), így van beleszólásuk a fejlesztésbe. De amúgy MINDEN Early Access játéknál le van írva a figyelmeztetés, hogy nem teljes. Ha nem olvasod el, és úgy veszed meg, akkor az a te sarad.
Nyilván nem tudta, és nem orül, hogy egy teljes játék helyett kb. egy bugos negyedet kap.
Így van. Jó hogy olcsóbb mint majd a teljes verzió, meg játszok DayZvel is, de azért én jobban szeretem a játékokat készen kézhez kapni, nem egy ótvaros bugos alfa verziót. Nem vagyok nagy híve ennek az early accesnek.
"Oh, I'm not gonna kill you, I'm just gonna hurt you, really, really, bad!"
Minden jel arra utal, hogy single-player lesz. És az is biztos, hogy az első kiadásban coop nem lesz, de azután valószínű hogy a készítők fognak bele tenni.
Ami számomra még újdonság a játékkal kapcsolatban: lehet majd békés üzemmódban játszani, a horror elemeket ki lehet majd kapcsolni.
Ezt és sok más érdekes infót is megtudhattok még a játékról az alábbi linken:
Jó kis játéknak tűnik, bizonyára az id által elkaszált Darkness után kezdték el fejleszteni. Még egy régebbi Guruban ( 2008/10 33.oldal ) volt egy kis cikk egy ugyanilyen történetű játékról:
Repülőgép zuhan egy hatalmas viharban egy apró, óceáni szigetre, és mindössze egy ember éli túl a katasztrófát. Te. De nem maradsz sokáig egymagad, hisz a sötétből egyre több árnykép, furcsa szörnyetegek, zombiszerű lények tűnnek fel - mit teszel, hogy túléld a mentőcsapat megérkeztéig tartó időszakot? Jó kis felütés, mi? Szívesen kipróbálnád ezt a játékot, ugye? Hát nem fogod. Nem, mert a fejlesztést végző id vezérkara 18 hosszú hónap után leállította. Eredetileg az volt a terv, hogy ez lesz az id Tech 5 tudását demonstráló játék, de többeknek egyszerűen nem tetszett a Darkness kódnéven futó játék - méghozzá ironikus módon azért, mert a Doom 3-hoz hasonló módon túl sötét volt. A Darkness egy túlélő horror lett volna (valószínűleg külső kamerával), de a hangulat sem stimmelt, mint Carmack elmondta, a "semmiből előugró szörnyek ugyanúgy hülyén vették ki magukat, mint a Doom 3-ban". A játék fejlesztését végül Carmack és Tim Willits id-alvezér állította le, majd a lehető legfinomabban adagolták be a másfél éve rajzoló-tervező grafikusoknak, akik a végén még boldogok is voltak, hisz a Rage-ben szélesebb skálán tudnak alkotni.
Lényegében ennyi volt a teljes cikk, de megtaláltam egy 2008-as blogbejegyzést is. Szóval lehet, hogy megvan az alapja a játéknak. Ha pedig elkészül, és óriási bevételt hoz, akkor az id Software-nél biztos fájó szívvel gondolnak majd akkori döntésükre.
Lehet, hogy ennek a sztorinak az elvetését még megbánják, de ahogy te is írtad kiadták a Rage-et, ami szerintem egy nagyon jó kis játék lett, és a tarsolyukban ott van még a várva-várt DOOM 4 is , ami remélem még az idén be lesz jelentve
Május 22-éről 29-ére csúszik a megjelenés. De sebaj, ennyit még kibírunk.
A csúszásról bővebben
Egy újabb videó, amire csorgathatjuk a nyálunkat
Jó kis játéknak tűnik, bizonyára az id által elkaszált Darkness után kezdték el fejleszteni. Még egy régebbi Guruban ( 2008/10 33.oldal ) volt egy kis cikk egy ugyanilyen történetű játékról:
Repülőgép zuhan egy hatalmas viharban egy apró, óceáni szigetre, és mindössze egy ember éli túl a katasztrófát. Te. De nem maradsz sokáig egymagad, hisz a sötétből egyre több árnykép, furcsa szörnyetegek, zombiszerű lények tűnnek fel - mit teszel, hogy túléld a mentőcsapat megérkeztéig tartó időszakot? Jó kis felütés, mi? Szívesen kipróbálnád ezt a játékot, ugye? Hát nem fogod. Nem, mert a fejlesztést végző id vezérkara 18 hosszú hónap után leállította. Eredetileg az volt a terv, hogy ez lesz az id Tech 5 tudását demonstráló játék, de többeknek egyszerűen nem tetszett a Darkness kódnéven futó játék - méghozzá ironikus módon azért, mert a Doom 3-hoz hasonló módon túl sötét volt. A Darkness egy túlélő horror lett volna (valószínűleg külső kamerával), de a hangulat sem stimmelt, mint Carmack elmondta, a "semmiből előugró szörnyek ugyanúgy hülyén vették ki magukat, mint a Doom 3-ban". A játék fejlesztését végül Carmack és Tim Willits id-alvezér állította le, majd a lehető legfinomabban adagolták be a másfél éve rajzoló-tervező grafikusoknak, akik a végén még boldogok is voltak, hisz a Rage-ben szélesebb skálán tudnak alkotni.
Lényegében ennyi volt a teljes cikk, de megtaláltam egy 2008-as blogbejegyzést is. Szóval lehet, hogy megvan az alapja a játéknak. Ha pedig elkészül, és óriási bevételt hoz, akkor az id Software-nél biztos fájó szívvel gondolnak majd akkori döntésükre.
Egy lezuhant repülőgép egyetlen túlélőjeként kell életben maradnunk egy rejtélyes sziget sötét erdejében. Bár rajtunk áll, mit teszünk, hamar kiderül, hogy nem vagyunk egyedül, így nemcsak a természettel de a szigetet behálózó barlangrendszerben bujkáló, torz teremtményekkel is fel kell vennünk a harcot.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.