A Greenheart Games menedzserjátéka, amelyben 30 év áll rendelkezésedre, hogy a világ egyik legbefolyásosabb fejlesztőcsapatát hozd össze egy pici garázscégből.
Köszi a segítséget a 10/10-es értékelés könnyen meglett, a 100 milliós eladást is sikerült elérni egy MMO-val de nem adott Achievementet ez miért van? Illetve nem tudjátok, hogyan lehet megcsinálni az Eat Cake és a Turn it up to 11 nevű teljesítményeket, mert már csak ez a három hiányzik?
Eat Cake nekem megvan
random eventben egy Departure Science nevű cég(hehe) megkér hogy pár piros robbanó hordót amin az ő logójuk van tegyél be egy lehetőleg sikeres játékba,ha sikerrel megoldod a feladatot akkor egy szelet süteménnyel jutalmaznak(ismét hehe)
Assassinated - What a satisfying word - With five syllables
Még az első változatban egy pokémon-nak megfelelő játékkal mindig össze tudtam hozni egy 10/10-est. Ha jól emlékszem ez fantasy/rpg, young audience és gameboyra. A 100 milliós eladásra a legüzembiztosabb módszer pedig egy mmo volt (ebből is a fantasy/rpg a legbiztonságosabb), ezzel könnyen sikerült milliárdos eladásokat produkálni.
Köszi a segítséget a 10/10-es értékelés könnyen meglett, a 100 milliós eladást is sikerült elérni egy MMO-val de nem adott Achievementet ez miért van? Illetve nem tudjátok, hogyan lehet megcsinálni az Eat Cake és a Turn it up to 11 nevű teljesítményeket, mert már csak ez a három hiányzik?
na megvettem ezt a gyöngyszemet és nagyon mókás
próbálkoztam először RPG játék készítésével,csú*****an megbuktam átlag 3-4-es értékeléssel
utána próbálkoztam kalandjátékokkal history-alien-fantasy témakörben,azok 5-6 körülit kaptak
közben bejött a gameboy és beugrott az isteni szikra: Tamagochi!
szóval casual-pet game fiataloknak célozva gameboyra
9-10-10-10-es értékelés jött rá és 2,5 milliót kaszáltam vele
közben csináltam saját enginet,fejlesztett dialógusokkal,mentési rendszerrel,lineáris történettel,úgyhogy adott volt hogy csinálok egy Final Fantasy-t SNES-re amit már kicsit hypeoltam is
laza 9-10-9-10, ezzel is kaszáltam kb. 2,2 millát úgyhogy most vigyorogva költözök ki a garázsból,jó lenne egy opció amiben felgyújthatom és örömtáncot járhatok a lángok körül xD
kíváncsi vagyok mennyi idő alatt bukom el az 5 millámat de legalább megvan a tuti recept kezdésnek :D
Assassinated - What a satisfying word - With five syllables
Még az első változatban egy pokémon-nak megfelelő játékkal mindig össze tudtam hozni egy 10/10-est. Ha jól emlékszem ez fantasy/rpg, young audience és gameboyra. A 100 milliós eladásra a legüzembiztosabb módszer pedig egy mmo volt (ebből is a fantasy/rpg a legbiztonságosabb), ezzel könnyen sikerült milliárdos eladásokat produkálni.
Üdv!
Valaki nem tudna segíteni abba, hogy miként tudom elérni a 100 milliós eladást és a 11/10-es értékelést a játékban? Mert mindkettő egy-egy achivement miatt kéne. Illetve tudnátok adni olyan tippeket amivel biztosan össze tudok hozni egy 10/10-es értékelést? Mert ezeket még nem tudtam megcsinálni hiába tartok az 58-adik évnél és hiába van 2 milliárd dollárom.
Üdv!
Kipróbáltam a játék demóját és nagyon tetszett ezért szeretném megvenni de még sosem vettem játékot virtuális formában szóval az lenne a kérdésem hogy hogy is működik ez a folyamat és hogy a demóban megszerzett 2 milliómat hogy tudom majd belerakni a teljes játékba?
Felmész a fejlesztők oldalára és ott dombornyomott kártyával kifizetted az összeget, ezt követpően kapsz egy levelet és letöltheted a játékot (később kapsz majd Steam kódot is). A mentést nem hiszem, hogy át lehet tenni a teljes játékba, de őszintén szólva én sosem próbáltam.
Üdv!
Kipróbáltam a játék demóját és nagyon tetszett ezért szeretném megvenni de még sosem vettem játékot virtuális formában szóval az lenne a kérdésem hogy hogy is működik ez a folyamat és hogy a demóban megszerzett 2 milliómat hogy tudom majd belerakni a teljes játékba?
Imádom!
Kéne egy ilyen típusú játék, csak olyan játékmenettel mint a Movies. Azaz nem csak hogy kifejlesztheted a játékod, de valóban bele is szólhatnál a fejlesztésbe részletesebben.
Igen tudom, hogy egy kétfős csapat csinálta ezt a játékot, akiknek nyilván nem volt erőforrásuk ehhez, de ettől függetlenül a Lionhead megcsinálhatná ennek egy nagyobb verzióját.
Így is elvoltam órákat a játékkal, bár nem mindig tudom, hogy most éppen mit is lenne érdemes piacra dobni.
Ki kell "fejleszteni" azt az opciót, ami folyamatosan jelzi, hogy éppen mire van igénye a játékosoknak, úgy egy kicsit egyszerűbb az élet.
Imádom!
Kéne egy ilyen típusú játék, csak olyan játékmenettel mint a Movies. Azaz nem csak hogy kifejlesztheted a játékod, de valóban bele is szólhatnál a fejlesztésbe részletesebben.
Igen tudom, hogy egy kétfős csapat csinálta ezt a játékot, akiknek nyilván nem volt erőforrásuk ehhez, de ettől függetlenül a Lionhead megcsinálhatná ennek egy nagyobb verzióját.
Így is elvoltam órákat a játékkal, bár nem mindig tudom, hogy most éppen mit is lenne érdemes piacra dobni.
Majd ha lesz egy olyan napom akkor neki ülök és én is megpróbálkozok vele. Most már könnyebb lesz, mivel bele olvastam a játék wikijébe. :) Csak az a baj, hogy én nem szeretek össze vissza fejleszteni más-más témával és stílussal. Ráhajtok egy adott témára és akkor egy picit is kitérek a szokottól az siker cím lesz és abból kell csinálni folytatást... eléggé bosszantó számomra.
Sajnos a játék jól szimulálja az ipart. Én is természetesen egy ütős sci-fi kalandot csináltam elsőként, a világra, dialógusokra, történetre koncentrálva, és közepes fogadtatásra lelt. Utána összedobtam egy grafikára gyúrt kosárszimulátort -- naná, hogy elájult tőle a fél világ...
Nem tűrök meg más zsarnokot, csak azt a kis hangot a lelkemben. (Mahátma Gandhi)
Nálam az első céget sikerült többmilliós tőkével rendelkező stúdióvá fejleszteni, de például a Fejlesztőlaborral még én sem kezdtem semmit, a nagy cél egy saját konzol kifejlesztése lesz.
Plusz remélem, hogy a Steames verzióban nem csak belső achievementek lesznek.
Majd ha lesz egy olyan napom akkor neki ülök és én is megpróbálkozok vele. Most már könnyebb lesz, mivel bele olvastam a játék wikijébe. :) Csak az a baj, hogy én nem szeretek össze vissza fejleszteni más-más témával és stílussal. Ráhajtok egy adott témára és akkor egy picit is kitérek a szokottól az siker cím lesz és abból kell csinálni folytatást... eléggé bosszantó számomra.
Nagyszerű játék, bár még van mire rájönnöm. Az első karrierem célja csupán annyi volt, hogy ne menjek csődbe 30 év alatt! Már csak annyit akarok elérni, hogy teljesen kifejlesszem az egész céget.
Nálam az első céget sikerült többmilliós tőkével rendelkező stúdióvá fejleszteni, de például a Fejlesztőlaborral még én sem kezdtem semmit, a nagy cél egy saját konzol kifejlesztése lesz.
Plusz remélem, hogy a Steames verzióban nem csak belső achievementek lesznek.
Nagyszerű játék, bár még van mire rájönnöm. Az első karrierem célja csupán annyi volt, hogy ne menjek csődbe 30 év alatt! Már csak annyit akarok elérni, hogy teljesen kifejlesszem az egész céget.
A játékról elolvashatjátok a tesztünket a májusi PC Guruban, illetve szuper hír, hogy a program megkapta a Steamen a zöld lámpát (Greenlight), így hamarosan már ott is megvásárolható lesz.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.