Might and Magic Heroes VI
A Might & Magic: Heroes VI a sorozat hagyományos receptje mellett is igyekszik újat nyújtani. Alaposan átalakították az erőforrás-menedzsmentet, megnövelték a pályák méretét, harcorientáltabbá tették a játékmenetet és a sztorit is kezelésbe vették, mely egyébként nagyjából 400 évvel játszódik a Heroes V előtt. A történet egyébként egy embercsalád öt gyermeke körül bonyolódik, akik hol jó, hol rossz utat járva igyekeznek érvényesíteni akaratukat. Érdekesség, hogy a Heroes VI a magyar Black Hole Studios keze munkáját dicséri.
Valamint a másik probléma. Megnyomtam az ismétet és megint ez volt. Oké. A kihagy gombra nyomtam, majd beléptem a játékba, ott pedig az alábbi hibaüzenet fogadott: "A csatlakozás sikertelen! A csatlakozás nem sikerült, ellenőrizd az internetkapcsolatodat." Ez mitől lehet? Az internetem rendesen működik, Uplayről indítottam online módban, még is ezt írja ki. Valaki tudna rá valami megoldást?
Miután mindkettő megtörtént velem, hagytam offlineban és a kampányba akartam lenni, de láttam, hogy mindegyik csak az online módban megy. Röviden az első kettő lenne a probléma, a harmadik már csak egy kis iromány volt. :D Köszönöm a segítséget előre is!
Egy olyan gondom lenne, hogy megvettem eredetibe a játékot, mikor install után beregelek, majd mikor elindítanám a játékot egy szép fekete képernyő fogad. Laptoporól próbálom elindítani a konfigom megvan a játékhoz. Hallottam már olyanokat hoyg állítólag laptopról nem lehet vele játszani, ez igaz-e és ha igen orvosolták már ezt a hibát vagy orvosolható e ez a hiba?
Bizakodjunk, hiszen Magyarok fejlesztik, és talán ismerik hazánk szegény adottságait. Messze még szeptember, van még idő optimalizálni.
Ha nem megy a gépünkön, akkor játszunk az ötössel.
Én mindenképpen megvárom a demót, hogy ne porosodjon a játék feleslegesen.
Türelem ifjú padavanok. Türelem...
CPU: Intel Pentium Core 2 Duo E4400 @ 2.0 Ghz, AMD Athlon X2 5000+ @ 2.6 Ghz
RAM: 1 GB for Windows XP and 1.5GB for Vista / Windows 7
VGA: 512 MB, DirectX 9.0c
NVidia GeForce 8600GTS, ATI Radeon HD 2600XT, both with 512MB of VRAM
- Minimum 512 MB of Video RAM
- Vertex Shader 3.0
- Pixel Shader 3.0
- Vertex Texture support with R32F or R16F format
- Render Target support with R32F and G16R16F format
DX: DirectX version DirectX 9.0c 2008 November (included on disc)
AJÁNLOTT
CPU: Intel Pentium Core 2 @ Duo E6400 @ 2.13 Ghz, AMD Athlon II X2 240 @ 2.8 Ghz
RAM: 2 GB
VGA: 1 GB, DirectX 9.0c
NVidia GeForce 8800GTX, ATI Radeon HD 3870 both with 1 GB of VRAM
- 1 GB of Video RAM
- Vertex Shader 3.0
- Pixel Shader 3.0
- Vertex Texture support with R32F or R16F format
- Render Target support with R32F and G16R16F format
DX: DirectX version DirectX 9.0c 2008 November (included on disc)
(azt hiszem biztos forrásból)