Hiába is próbálkozik tűzzel-vassal kiirtani az aranykereskedelmet a Blizzard, úgy látszik, a kínai farmerek invázióját megállítani lehetetlen. Ezt mi se bizonyítja jobban, mint a My MMO nevű specializált szájt megvásárlása, amely nem kevesebb mint 10 millió dollárért kelt el.
A felvásárló cég neve is mókás, ugyanis My MMO Inc.-nek hívják, és azzal az egyedüli céllal jött létre, hogy megvegye ezt a virtuális arannyal bizniszelő honlapot. Bár természetesen ezt a tevékenységet határozottan tiltja mindegyik MMORPG, ugyanakkor ez a My MMO Shopot a legcsekélyebb mértékben sem zavarja, hiszen nem csak a WoW, hanem más ismert MMORPG-k virtuális pénzével is vígan kereskednek: Final Fantasy XI, Warhammer Online, Everquest II, Age of Conan -- hogy csak a legnépszerűbbeket említsük.
Valahol komikus, hogy a gazdasági válság kellős közepén, amikor oly nehezen fektetnek be emberek BÁRMILYEN gazdasági vállalkozásba, egy cég képes ennyi pénzt invesztálni egy olyan vállalkozásba, amely virtuális pénz kereskedelmével foglalkozik.
A My MMO's Inc. vezérigazgatója nagyon pontosan megfogalmazta, hogy miért érte meg neki ez a komoly befektetés: "Veszélyes időket élünk, ha a hagyományos befektetéseket nézzük. Viszont az emberek szívesebben maradnak otthon, és olyan olcsó és a valóságtól elrugaszkodó szórakoztatási formákkal töltik az idejüket, mint a számítógépes játékok." És ezek közül is legnépszerűbben az MMORPG-k, ha a World of Warcraft 11,7 milliós előfizetői bázisára gondolunk.
Szóval amikor legközelebb valaki Ogrimmarban vagy Ironforge-ban a My MMO Shopot spammeli a trade chaten [milyen szép nyelv is a magyar... - ]{redenc], akkor gondoljatok rá, hogy ezért a szájtért valaki képes volt 10 millát kipengetni...
A felvásárló cég neve is mókás, ugyanis My MMO Inc.-nek hívják, és azzal az egyedüli céllal jött létre, hogy megvegye ezt a virtuális arannyal bizniszelő honlapot. Bár természetesen ezt a tevékenységet határozottan tiltja mindegyik MMORPG, ugyanakkor ez a My MMO Shopot a legcsekélyebb mértékben sem zavarja, hiszen nem csak a WoW, hanem más ismert MMORPG-k virtuális pénzével is vígan kereskednek: Final Fantasy XI, Warhammer Online, Everquest II, Age of Conan -- hogy csak a legnépszerűbbeket említsük.
Valahol komikus, hogy a gazdasági válság kellős közepén, amikor oly nehezen fektetnek be emberek BÁRMILYEN gazdasági vállalkozásba, egy cég képes ennyi pénzt invesztálni egy olyan vállalkozásba, amely virtuális pénz kereskedelmével foglalkozik.
A My MMO's Inc. vezérigazgatója nagyon pontosan megfogalmazta, hogy miért érte meg neki ez a komoly befektetés: "Veszélyes időket élünk, ha a hagyományos befektetéseket nézzük. Viszont az emberek szívesebben maradnak otthon, és olyan olcsó és a valóságtól elrugaszkodó szórakoztatási formákkal töltik az idejüket, mint a számítógépes játékok." És ezek közül is legnépszerűbben az MMORPG-k, ha a World of Warcraft 11,7 milliós előfizetői bázisára gondolunk.
Szóval amikor legközelebb valaki Ogrimmarban vagy Ironforge-ban a My MMO Shopot spammeli a trade chaten [milyen szép nyelv is a magyar... - ]{redenc], akkor gondoljatok rá, hogy ezért a szájtért valaki képes volt 10 millát kipengetni...