Viktor Antonov, City 17 megteremtője és a Dishonored jelenlegi látványtervezője azt szeretné, ha változatosabbak lennének a mai játékok. A Eurogamernek adott interjújában elmondta: túl sok folytatás és túl sok hagyományos szellemi tulajdon jelent meg az utóbbi években, ezek nagy része pedig háborús játék. Persze belátja, hogy mind nagyon jó program, de hiányzik a változatosság.
Meglátása szerint ma már minden eszköz megvan ahhoz, hogy nagyszerű és varázslatos világokat tudjanak teremteni, s arra biztatja a többi művészt, hogy igenis törekedjenek arra, hogy valami egyedit készítsenek. Tíz évvel ezelőtt még technikai akadályai voltak az ötletek megvalósításának, ma azonban ez sem állhat a fejlesztők útjába; volt már elég New York és háború, itt az ideje egy őrült sci-fi világot teremteni -- mondja Antonov.
Egyedi játékok elkészítése viszont nem olyan könnyű, s Antonov szerint az a baj, hogy ha valami teljesen új ötlettel állnak elő, a vásárlók egyszerűen nem tudnak mit kezdeni vele, a sajtó pedig rögtön hasonló játékokat keres. Példának a BioShockot hozta fel, amihez a Dishonoredet hasonítják, pedig teljesen eltérnek egymástól, de a retro-futurisztikus stílusok miatt mégis egy kalap alá veszik az emberek, mert így könnyebb kategorizálni.
Meglátása szerint ma már minden eszköz megvan ahhoz, hogy nagyszerű és varázslatos világokat tudjanak teremteni, s arra biztatja a többi művészt, hogy igenis törekedjenek arra, hogy valami egyedit készítsenek. Tíz évvel ezelőtt még technikai akadályai voltak az ötletek megvalósításának, ma azonban ez sem állhat a fejlesztők útjába; volt már elég New York és háború, itt az ideje egy őrült sci-fi világot teremteni -- mondja Antonov.
Egyedi játékok elkészítése viszont nem olyan könnyű, s Antonov szerint az a baj, hogy ha valami teljesen új ötlettel állnak elő, a vásárlók egyszerűen nem tudnak mit kezdeni vele, a sajtó pedig rögtön hasonló játékokat keres. Példának a BioShockot hozta fel, amihez a Dishonoredet hasonítják, pedig teljesen eltérnek egymástól, de a retro-futurisztikus stílusok miatt mégis egy kalap alá veszik az emberek, mert így könnyebb kategorizálni.
Új cím akkor lesz siker, ha a játék jó. Ha nem jó a játék, akkor persze, hogy nem lesz siker... A Watch Dogs gameplay a Ubisoft youtube csatornáján a legnézettebb, és még csak 1-1,5 hónapja mutatták be. A lájkok száma is elég nagy, és már mindenki nagyon várja. Miért? Mert baromi jó lesz a gameplay videó alapján. Már én is előrendeltem, mert ez olyan játék lesz, amit tényleg megéri az árát. Dishonored? Hát... jó lesz, de ennyi. Majd ha lemegy az ára 2000ft körülire akkor TALÁN megveszem. Abban biztos vagyok, hogy hamar le fog menni az ára.
Jó játék lesz, de teljesen másodlagos, mennyit adnak el, mert lényegtelen.