A címben említett Warfare mód lehet a legvonzóbb sokak számára a
játékból, amit meg is lehet érteni, úgy néz ki, új szintre emelték a
feladat alapú játékmódot az Epic fejlesztői. A teljesítendő cél az,
hogy el kell pusztítani a másik csapat energiaközpontját, ám ezt egy
hatalmas pajzs védi. Ezért először azt kell hatástalanítani, amit a
pályán elhelyezett csomópontok elfoglalásával lehet megtenni (ezekből a
pálya méretétől függően 1-5 darab lesz). Ezek szerepe az is, hogy az
óriási pályákon bizonyos helyekre koncentrálja a harcot, hogy ne csak
egymást keressék a játékosok.
A korábbi részekből jól ismert botok most talán még okosabbak, mint eddig valaha, így az ő segítségükkel is teljesíteni lehet ezeket a feladatokat. Hogy tovább színesítsék a játékmenetet, lesznek karakterosztályok is. Támadó, védekező és gömbhordozó közül választhatunk. Az első kettő dolga egyértelmű, de az utóbbit talán nem árt megmagyarázni. A gömb (orb) hordozója fontos szerepet kap, hiszen ha eljut egy csomóponthoz, akkor azonnal elfoglalhatja azt, sőt a gömb közelségét észlelve az épület automatikusan lezárja a bejáratokat. De itt is van azért egy kis bökkenő, ugyanis egy magasba lövellő fénysugár jelzi az ellenfeleknek, hol vagyunk. Amennyiben meghalunk és elejtjük a gömböt, az még 15 másodpercig ottmarad és addig sem tudják visszafoglalni a helyet. De egy játékos/bot fel is áldozhatja magát, hogy visszakerüljön a helyére, tudniillik az érintése halálos.
Ez utóbbit aljas módon ki is használhatjuk, hiszen lehet halottnak tettetni magunkat, hogy elejtve a gömböt odacsalogassunk egy gyanútlan "ingyen fraget". Akinek ezek alapján megtetszett ez a játékmód, örülhet, mert a 40 pálya körülbelül egyharmada ilyen lesz. Az újdonságok sorába tartozik az is, hogy több olyan lerakható tárgy is lesz, mint a "Lassító tér", ami mindent nagyon lelassít, ami át akar menni rajta, legyen az játékos vagy éppen egy rakéta. Ezzel kapcsolatban is lehet majd trükköket alkalmazni, például egy aknát lerakni a széléhez, hogy lassítva nézzük végig, amint felrobban az a szerencsétlen, aki telibe kapja.
Aki nem szereti, ha nála sokkal jobbak simán lealázzák online meccseken, azoknak is van egy jó hírem: lesz beépítve olyan szűrő a játékba, ami megmutatja, milyen szintű játékosok vannak az adott szervereken, így elkerülhetőek lesznek a kellemetlen csalódások. Szintén ide kapcsolódik, hogy a karakterünket is alaposan testre lehet majd szabni, nem csak az előre elkészített modellek közül lehet válogatni. A modderek megjelenésével pedig biztosan számíthatunk majd sok őrült kiegészítőre is. A mutátorokból is többet terveznek és természetesen olyan kedvencek, mint az insta-gib és ennek különféle változatai, benne lesznek a játékban.
Egyelőre még nem láthattuk képeken vagy videókban, de nagyon úgy néz ki, hogy Xan ismét tiszteletét teszi, hiszen csapata, a Liandri Corrupt biztosan ott van. A pályákon, mind egy-, mind többjátékos módban látható lesz majd valamilyen szintű necrifikáció (nyálkás felületek lepnek el helyeket, nagy csápok jelennek meg), ami a Necris faj jelenlétének "köszönhető", de ez persze a kampányban kap hangsúlyosabb szerepet. A történet pedig nagyjából 8-10 óra játékidőt ígér, ami játékostól függően változhat, mert nem kell majd feltétlenül csak a Necris invázióval foglalkozni.
A gépigényről még nem mondanak semmit, de a régi hagyományokhoz hűek maradnak, tehát most is nagyon fontos az Epic számára, hogy minél több gépen jól fusson a játék, amiben a nagyfokú skálázhatóság is segítségükre lesz. PC-re is lesz a korábbi ígéreteknek megfelelően demó, valószínűleg megjelenés előtt néhány héttel. Ha a régi tervektől nem térnek el, akkor előbb lesz nálunk, mint a PS3-on (ami az utóbbi idők gondjait tekintve nem is lenne meglepő). A játék megjelenéséről még mindig csak annyit tudunk, hogy majd valamikor novemberben.
A korábbi részekből jól ismert botok most talán még okosabbak, mint eddig valaha, így az ő segítségükkel is teljesíteni lehet ezeket a feladatokat. Hogy tovább színesítsék a játékmenetet, lesznek karakterosztályok is. Támadó, védekező és gömbhordozó közül választhatunk. Az első kettő dolga egyértelmű, de az utóbbit talán nem árt megmagyarázni. A gömb (orb) hordozója fontos szerepet kap, hiszen ha eljut egy csomóponthoz, akkor azonnal elfoglalhatja azt, sőt a gömb közelségét észlelve az épület automatikusan lezárja a bejáratokat. De itt is van azért egy kis bökkenő, ugyanis egy magasba lövellő fénysugár jelzi az ellenfeleknek, hol vagyunk. Amennyiben meghalunk és elejtjük a gömböt, az még 15 másodpercig ottmarad és addig sem tudják visszafoglalni a helyet. De egy játékos/bot fel is áldozhatja magát, hogy visszakerüljön a helyére, tudniillik az érintése halálos.
Ez utóbbit aljas módon ki is használhatjuk, hiszen lehet halottnak tettetni magunkat, hogy elejtve a gömböt odacsalogassunk egy gyanútlan "ingyen fraget". Akinek ezek alapján megtetszett ez a játékmód, örülhet, mert a 40 pálya körülbelül egyharmada ilyen lesz. Az újdonságok sorába tartozik az is, hogy több olyan lerakható tárgy is lesz, mint a "Lassító tér", ami mindent nagyon lelassít, ami át akar menni rajta, legyen az játékos vagy éppen egy rakéta. Ezzel kapcsolatban is lehet majd trükköket alkalmazni, például egy aknát lerakni a széléhez, hogy lassítva nézzük végig, amint felrobban az a szerencsétlen, aki telibe kapja.
Aki nem szereti, ha nála sokkal jobbak simán lealázzák online meccseken, azoknak is van egy jó hírem: lesz beépítve olyan szűrő a játékba, ami megmutatja, milyen szintű játékosok vannak az adott szervereken, így elkerülhetőek lesznek a kellemetlen csalódások. Szintén ide kapcsolódik, hogy a karakterünket is alaposan testre lehet majd szabni, nem csak az előre elkészített modellek közül lehet válogatni. A modderek megjelenésével pedig biztosan számíthatunk majd sok őrült kiegészítőre is. A mutátorokból is többet terveznek és természetesen olyan kedvencek, mint az insta-gib és ennek különféle változatai, benne lesznek a játékban.
Egyelőre még nem láthattuk képeken vagy videókban, de nagyon úgy néz ki, hogy Xan ismét tiszteletét teszi, hiszen csapata, a Liandri Corrupt biztosan ott van. A pályákon, mind egy-, mind többjátékos módban látható lesz majd valamilyen szintű necrifikáció (nyálkás felületek lepnek el helyeket, nagy csápok jelennek meg), ami a Necris faj jelenlétének "köszönhető", de ez persze a kampányban kap hangsúlyosabb szerepet. A történet pedig nagyjából 8-10 óra játékidőt ígér, ami játékostól függően változhat, mert nem kell majd feltétlenül csak a Necris invázióval foglalkozni.
A gépigényről még nem mondanak semmit, de a régi hagyományokhoz hűek maradnak, tehát most is nagyon fontos az Epic számára, hogy minél több gépen jól fusson a játék, amiben a nagyfokú skálázhatóság is segítségükre lesz. PC-re is lesz a korábbi ígéreteknek megfelelően demó, valószínűleg megjelenés előtt néhány héttel. Ha a régi tervektől nem térnek el, akkor előbb lesz nálunk, mint a PS3-on (ami az utóbbi idők gondjait tekintve nem is lenne meglepő). A játék megjelenéséről még mindig csak annyit tudunk, hogy majd valamikor novemberben.
Na azért ezt nem vésetném kőbe. Lesz azért egy bizonyos Quake Wars nevezetű játék, ami azért szerintem rendesen odaver majd az új UT-nak(nem minden a graf, ez már kiderült a bétából). Nem fikázni akarom, de ezzel a móddal se találták fel a spanyolviaszt.
Minimum Requirements
CPU: 2.8Ghz
RAM: 512MB
Graphics: Geforce 6 series
Recommended System
CPU: 3-4Ghz
RAM: 1024MB
Graphics: NVIDIA 6800GT/Ultra or 7800GT/GTX SLI
UT3 Technical features and requirements
* Dual-core CPU: Multi-threading is supported and should provide much better performance
* 64-bit version to be available with better textures
* Renderers: SM3.0, 2.0, possible DX8 renderer
* HDR supported
* Physics: Novodex Physics Engine
* AGEIA PhysX PPU supported.
Annyit voszont tudok mondani, hogy a max grafikához valszeg izomgép kell. Most hasznos voltam.
Majd ha játszottam vele akkor meglátjuk.
szurilac: Nem tudom hogy a CS-ben hogy megy ez a taktikázás, legalábbis még csak azt láttam, hogy rohannak mint a mérgezett egér, aztán csak fejesre mennek és egymást anyázzák...
Szóval nem tom mi az új benne.
Jó játék.
Mondjuk nem vagyok UT fan de egyeszer-kétszer eljátszok vele.
Ezt is kipróbálnám csak sajna nem hiszem hogy elmegy a gépemen.
szerintem a gépigénnyle nem lesz gond
a játékot meg már várom
kampányra naon kiváncsi leszek mit dobtak össze
de az erőssége még mindig a multi lesz
alig várom már az óriási henteket
Ez a játék nagyon zsír lesz, ha nekem is elindul persze
Tim Sweeny hajrá! Csak a gépigény miatt aggódok.
Furcsálom az Onslaugh RPG irányba tolódást, bár lehet, hogy így jobb fog lenni.
Novemberben minden kiderül az UnReal 2K7-tel kapcsolatban. BROCK,LAUREN,MALCOLM!