Az E3-on a Sony nagy boldogan bejelentette, hogy megállapodtak az illetékesekkel: az UT3 úgynevezett timed exclusive cím lesz; ez azt jelenti, hogy először kizárólag PS3-ra jelenik meg (valószínűleg az idei év végén), majd pár hónap múlva (tehát úgy tűnik, jövő év elején) Xbox 360-ra és PC-re egyszerre. Most Mark Rein, az Epic alelnöke azt is kijelentette, hogy a játék nem használja a Games for Windows Live szolgáltatást, így természetesen a keresztplatform megoldást sem, azaz X360 és PC tulajok nem vadászhatnak majd egymásra.
Fentiek talán sokakat elszomorítanak, ám mindehhez egy felettébb érdekes csavarral még szolgálhatok: ugyancsak az E3-on jelentették be, hogy a PS3-as és PC-s UT3 modok egymással kompatibilisek lesznek, ami azt jelenti, hogy némi plusz munkával elérhetővé válna a PS3 - PC összekapcsolás, azaz az egymás elleni/melletti csata. Rein az előző bekezdésben idézett fejlesztői fórum bejegyzésen azt is megemlítette, hogy még vizsgálják, bekerüljön-e ez a lehetőség a csomagba; nem biztosak benne, hogy érdekli-e ez a játékosokat, de ha az Epicnek lesz rá ideje, kipróbálják, és megnézik, hogy muzsikál a dolog a gyakorlatban.
Szerintem a PC-s játékosok az idei megjelenést szeretnék inkább, de hát ebbe sajnos nem sok beleszólásunk lehet...
Fentiek talán sokakat elszomorítanak, ám mindehhez egy felettébb érdekes csavarral még szolgálhatok: ugyancsak az E3-on jelentették be, hogy a PS3-as és PC-s UT3 modok egymással kompatibilisek lesznek, ami azt jelenti, hogy némi plusz munkával elérhetővé válna a PS3 - PC összekapcsolás, azaz az egymás elleni/melletti csata. Rein az előző bekezdésben idézett fejlesztői fórum bejegyzésen azt is megemlítette, hogy még vizsgálják, bekerüljön-e ez a lehetőség a csomagba; nem biztosak benne, hogy érdekli-e ez a játékosokat, de ha az Epicnek lesz rá ideje, kipróbálják, és megnézik, hogy muzsikál a dolog a gyakorlatban.
Szerintem a PC-s játékosok az idei megjelenést szeretnék inkább, de hát ebbe sajnos nem sok beleszólásunk lehet...