Miután kioperáltuk Darthsból a mágikus matériát tartalmazó pendrive-ot, furcsa dolgot vettem észre kollégáimon. Grath szimplán unott arccal motyogta maga elé a Halo 3 szavacskákat - ez tőle igen megszokott dolog az elmúlt pár hétben -, Sasa megragadta a legnagyobb teljesítményű gépet a környéken, és "dolgozom" felkiáltással eltűnt egy sötét sarokban, Bate pedig faarccal közölte, hogy régen volt már a leadás, ő tehát kipróbálja, mit is kaptunk. Aztán kiderült: miután Darths magához tért, végre elárulták nekem is, miről van szó... ez után pedig én tűntem el, hogy elmondjam nektek is: megérkezett az Unreal Tournament harmadik részének izgatottan várt demonstrációja, melyet máris szedhettek lokálból!
A bemutatóban, amelyet viszont bizonyosan szinte mindenki várt - PC-sek, xboxosok, és playstationösök egyaránt - ráadásul elkényeztettek minket a fejlesztők: méretét tekintve ugyan az első rész teljes változatával kél versenyre a program, azonban a mai trendekkel ellentétben nem csak és kizárólag hús-vér emberekkel, az interneten küzdhetünk meg, hanem a fejlesztők által igen sok munkával elkészített, mesterséges intelligencia által irányított botokkal is. Apropó, rossz szokások: az Epic úgy döntött, még egy dologban túltesz a konkurencián...
...ez pedig a demó játszhatósága, hiszen a mostanában divatba jött "fél órányi kikapcsolódás" helyett az UT 3 bemutatója minimum százszor ennyit kínál. Kettő deatmatch pálya segít abban, hogy végképp eldöntsük, szükségünk van-e nekünk erre. A HeatRay nevezetű térképen éjszaka csatázhatunk, egy elhagyatott városban. A játékosok a Dark Walker nevezetű szuperfegyverért versengenek - ez egy gigantikus pinata, amely, ha meghal, U-Damage és Berzerk power upot dob - de nem mellesleg a láthatatlanságot is megcsíphetitek, ha ügyesek vagytok.
A ShrangriLa egy napos pálya, amely fenn, magasan az Izanagi-hegység csúcsai között játszódik. A térképet kifejezetten csapatjátékra fejlesztették, ám bármiféle bonyolult eljárás helyett kizárólag az öldöklés a cél - no meg a U-damage, amelyet a közepén rejtettek el. Akad még jumpboost és sérthetetlenség is - ezek talán segíthetik a túlélést, bár szinte biztos, hogy mindegyikért komoly csatákat kell vívni.
Végül pedig a legjobbnak ígérkező dobás: a Suspense. Az eddigi deatmatch pályák után kész felüdülés ez a majdnem tradicionális CTF (azaz "foglald el a zászlót") pálya, egy apró, ám mégis szokatlan eltérést leszámítva: itt ugyanis járművekkel is teperhetünk. Egy igen erős felfüggesztéssel rendelkező híd lesz a játszóterünk, mélyen az Axon frontvonalak mögött - ráadásul a demóban első ízben próbálhatjuk ki a Redeemert, a fegyvert, amelyet azt hiszem, semmilyen rajongónak nem kell bemutatnom.
A bemutatóban, amelyet viszont bizonyosan szinte mindenki várt - PC-sek, xboxosok, és playstationösök egyaránt - ráadásul elkényeztettek minket a fejlesztők: méretét tekintve ugyan az első rész teljes változatával kél versenyre a program, azonban a mai trendekkel ellentétben nem csak és kizárólag hús-vér emberekkel, az interneten küzdhetünk meg, hanem a fejlesztők által igen sok munkával elkészített, mesterséges intelligencia által irányított botokkal is. Apropó, rossz szokások: az Epic úgy döntött, még egy dologban túltesz a konkurencián...
...ez pedig a demó játszhatósága, hiszen a mostanában divatba jött "fél órányi kikapcsolódás" helyett az UT 3 bemutatója minimum százszor ennyit kínál. Kettő deatmatch pálya segít abban, hogy végképp eldöntsük, szükségünk van-e nekünk erre. A HeatRay nevezetű térképen éjszaka csatázhatunk, egy elhagyatott városban. A játékosok a Dark Walker nevezetű szuperfegyverért versengenek - ez egy gigantikus pinata, amely, ha meghal, U-Damage és Berzerk power upot dob - de nem mellesleg a láthatatlanságot is megcsíphetitek, ha ügyesek vagytok.
A ShrangriLa egy napos pálya, amely fenn, magasan az Izanagi-hegység csúcsai között játszódik. A térképet kifejezetten csapatjátékra fejlesztették, ám bármiféle bonyolult eljárás helyett kizárólag az öldöklés a cél - no meg a U-damage, amelyet a közepén rejtettek el. Akad még jumpboost és sérthetetlenség is - ezek talán segíthetik a túlélést, bár szinte biztos, hogy mindegyikért komoly csatákat kell vívni.
Végül pedig a legjobbnak ígérkező dobás: a Suspense. Az eddigi deatmatch pályák után kész felüdülés ez a majdnem tradicionális CTF (azaz "foglald el a zászlót") pálya, egy apró, ám mégis szokatlan eltérést leszámítva: itt ugyanis járművekkel is teperhetünk. Egy igen erős felfüggesztéssel rendelkező híd lesz a játszóterünk, mélyen az Axon frontvonalak mögött - ráadásul a demóban első ízben próbálhatjuk ki a Redeemert, a fegyvert, amelyet azt hiszem, semmilyen rajongónak nem kell bemutatnom.
BRIAN
There's no pleasing some people.
EX-LEPER
That's just what Jesus said, sir.
Hoverboard-nak meg ez a lényege, hogy gyorsan haladsz vele ugyan, de ha találatot kapsz akkor leesel és idö mire felálsz, szal vélasztanod kell...
Az F billentyűre való összeesés értelmére mongyuk nem jöttem rá, a botok így is lelőnek . Bár lehet arra való, hogy a CTF-es pályán legurulhass a híd vezetékein
A Hoverbord se semmi, csak kár hogy ha eltalálnak, egyből leesek
De különben ha ezen a deszkán nyomvatartom a C-t majd lövök egyet, vagy valmelyik irányba fordulnék, a gördeszkás játékokat megszégyenítő mutatványokat lehet előhozni
Vagy ez egy pörgős akciójáték? ....
Amugy egy kérdés !!!
Mi az a "Post Processing" meik beállítás mire jó
és a "Hardware Phisics" ez pontosan mi akar lenni ???
Ez a gépfelmérő nem is rossz
Én pl. 15,14pontot kaptam ( Proci lehúzza az értéket )
ha vki kiwi h mien beállításokkal tud jáccani akko annak itt ez a link:
http://www.ut2341.com/UT3SystemScore/
( nekem vmien oknál fogva elfelejti a Videosettinget így configfájlban buheráltam! )
Beállítottam 1024x768-ba mindent bekapcs, ill Texture, World Detail 4/5 és 20-60 között szalad a kicsike
és nagyon odaver !!
CoD4-től én se estem hátast, szépnek szép, de picit unalmas sztem !!
De a kommentek alapján, asszem bepróbálkozok egy picit nagyobb beállítással
Meghogy köze nincs a képekhez...
Hát nincs is mert játék közben még szebb....
Az igazság az hogy amikor az esti pályát nyomtam akkor azt mondtam elöször én is áááh ez nem olyan mint igérték....aztán Vechicle CTFen megláttam amit kellett....egyszerűen gyönyörű! Az anyagok nem műanyagosak, a bevilágitás nagyon jó, tányleg nagyon el lett találva....és nekem a CoD4 esetén volt pont az a bajom, hogy nem nagy durranás szerintem...
De ez is csak egy vélemény.
(mindkét játék csont max részletességgel 4xAAval Vsync-kel és 1280x1024en csakhogy ne ebbe kössön bele valaki)
Bejön a szép piros bazinagyfegyveres töltőképernyő, utána a sötétszürke képernyő (ahogy szokott lenni) ezután viszont a onitor teljesen elsötétül, úgy csinál mintha ki lenne kapcsolva. A monitorral nem hiszem hogy baj lenne, elég jó kis LCD SAM*UNG SyncMaster 710v (nehogy a reklámnak az árnyékai is rámjöjjön ) Help!