Korai volt előre beharangozni, hogy ez a két nagy cím 2007-ben érkezik, hiszen annyi halogatás közepette talán mégsem történik ez meg. De nem akarok vészmadár lenni, helyette tudomásotokra adom, hogy az Unreal Engine 3 és a CryEngine 2 között nagy csatározás folyik egy ideje. Azt kár lenne taglalnunk részletesen, hogy az említett motorok forradalmi alkotások, s az Unreal Tournament III valamint a Crysis igencsak izgalmasnak ígérkeznek már csak grafikai szempontból nézve is. Nos a lényeg az, hogy a német PC Games Online hasábjain egy szavazás érhető el, mely alapján eldöntésre kerül, melyik a jobb motor képek alapján: a legújabb Unreal Engine, vagy a Crytek motorja! Én azt hiszem, nem is húznám tovább a szót, látogassatok el erre az oldalra, és tegyétek le voksotokat a számotokra méltónak titulált játékra!
Unreal Engine versus CryEngine
A 2007-es esztendő több nagy nevet is tartogat számunkra, ám egyben mind egyet kell, hogy értsünk: két név kitűnik közülük, és most ők versengenek a kegyeitekért!
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Unreal Tournament 3 megjelenés:
2008. február 22.
Unreal Tournament 3 gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 8 GB
Az UE3 nagyon jól skálázható, plusz jól optimalizálható, szóval szerintem ettől nem kell annyira rettegni. De a Crytekes magyar srácok is mondták, sok energiát fordít mindenki a gépigény viszonylag alacsonyan tartására.
Atomerőmű? Van megoldás: Házasodjatok, és vesztek a nászajándék-pénzből (asszony csak utólag értesülhet a megrendelésről, amikor már, khmm...nincs mit tenni::))
Én éppen ezt teszem.
Ja a CryEngine meg igen jónak tűnik, ráadásul magyar srácok is dolgoznak rajta, úgyhogy ultraextramegadurva hajrá!!!
Lényegében nem a grafika, hanem a játék menetnek kell jónak lennie, lásd: S.T.A.L.K.E.R., mondhatni átlagos grafikval is szerintem a legjobbbak között van.
Hát pont ez az! Az a jó motor, ami három atomerőmű alatt szép garfikát ad? Szerintem nem!
Nekem mindkettő tetszik, különböző okokból, és ne is kényszerítsenek döntésre. Ami eddig unreal motorral készült, bizonyítottan megállta a helyét - jól (pl.: az említett Deus Ex ). A Far Cry is magáért beszél, a Crytek is nagyon ért az ilyen engine-ek programozásához.
Ha olyan alapon kéne dönteni, hogy melyik ősét licence-elték inkább, akkor Unreal 3, s szerintem is licence-képesebb . A Cryengine-nel az a baj, hogy kevés játék alatt bizonyított (sőt, én csak a Far Cry-ról tudok, illetve a most készülő Crysis-ről).
De a másik megközelítés: melyik motorra milyen játékok fognak kijönni?
CryEngine: a Crysis en kivül nincs még konkrét név (javítsatok ki, ha van)
UE3: volt nekünk egy R6Vegas-unk, lesz BIA3, (az Airborne-t is UE3-mal irják nem?) stb...
Szóval nekem az az érzésem, h a CryEngine-re ráélvezünk egyszer-kétszer, de inkább az UE3-mal fogunk találkozni.
A CryEngine2 technológiailag felülmúlja az UE3-at, egyelőre, de ennek ellenére nem jön be annyira.
Így van!
Nekem is a doom3 motor=UE3 és a Source=CryEngine2 párhuzama jutott eszembe
Nekem még mindig jobban tetszik a sima HL2 grafikája, mint a (melyik a legújabb doom3 motoros sikerjáték?) Prey?
doom3 motor (és a sok UE3-as képen is ez látszik) egyszerűen nem valósághű. Csak csillog a takony a sötét falakon.
Szerintem a source-ről méltatlanul keveset beszéltek. A gépigény-grafika aránya szerintem felülmúlhatatlan. és nem a grafika rovására.