A BlizzConon bemutatott új Diablo 3 játékmenet-videó és trailer szinte mindenki tetszését elnyerte, de persze az „igazi” rajongókét nem, akik ismét jobban tudnak mindent, legalábbis azt, hogy miként kellene kinéznie a játéknak.
Az egyik rajongói csoport volt is olyan kedves, és pár, hozzászólásokkal gazdagon teletűzdelt kép segítségével felvázolta a Blizzard grafikusainak, hogy szerintük mi minden nem jó -- talán nem meglepő, hogy elég sok minden kivetnivalót találtak. Elsősorban most is a világos színvilág került előtérbe, de az egyébként nagyon pofás varázslatok, illetve a textúrák és a karaktermodellek sem úszták meg a dolgot, ráadásul küldtek egy olyan képet is, amin bemutatták, hogy valójában miként kellene kinéznie a varázslatoknak.
„Azért szeretnénk változtatni az effekteken és a fényhatásokon, mert szerintünk ezek túl világosak és nem illenek a játék világába; nincs meg bennük az a Diablo-hatás -- legalábbis most. Mivel a varázslatok elfedik az ellenfeleket, túlságosan is dominálják a csatateret, és egész egyszerűn túl világosak. ” -- Mr_bartuc
A BlizzBlues oldalára beküldött képek természetesen nem maradtak ellenkritika nélkül, ugyanis a Blizzard egyik alkalmazottja, Bashiok parázs vitába kezdett a képeket feltöltő Mr_bartuccal, mondván, hogy a Diablo 2-ben is voltak élesen világító varázslatok és fegyverek, és ott mégsem zavartak senkit. Majd később elmondta, hogy szeretnék minél látványosabbá tenni a játékot, valamint elérni azt, hogy jó érzés legyen egy erős varázslat megidézése, na meg az sem árt, ha ezeket a képességeket meg lehet különböztetni egymástól, azt viszont sértőnek érzi, hogy a rajongók mindenféle tanácsokat adnak és azt hiszik, jobban tudnak játékot készíteni, mint ők.
A vita jelenleg szünetel, hiszen több mint 12 órája volt az utolsó bejegyzés, de biztos vagyok benne, hogy máshol másvalakik folytatni fogják ezt a szócsatát, és abban is biztos vagyok, hogy a Blizzard most sem fog kötélnek állni, hiszen korábban sem tette.
Az egyik rajongói csoport volt is olyan kedves, és pár, hozzászólásokkal gazdagon teletűzdelt kép segítségével felvázolta a Blizzard grafikusainak, hogy szerintük mi minden nem jó -- talán nem meglepő, hogy elég sok minden kivetnivalót találtak. Elsősorban most is a világos színvilág került előtérbe, de az egyébként nagyon pofás varázslatok, illetve a textúrák és a karaktermodellek sem úszták meg a dolgot, ráadásul küldtek egy olyan képet is, amin bemutatták, hogy valójában miként kellene kinéznie a varázslatoknak.
„Azért szeretnénk változtatni az effekteken és a fényhatásokon, mert szerintünk ezek túl világosak és nem illenek a játék világába; nincs meg bennük az a Diablo-hatás -- legalábbis most. Mivel a varázslatok elfedik az ellenfeleket, túlságosan is dominálják a csatateret, és egész egyszerűn túl világosak. ” -- Mr_bartuc
A BlizzBlues oldalára beküldött képek természetesen nem maradtak ellenkritika nélkül, ugyanis a Blizzard egyik alkalmazottja, Bashiok parázs vitába kezdett a képeket feltöltő Mr_bartuccal, mondván, hogy a Diablo 2-ben is voltak élesen világító varázslatok és fegyverek, és ott mégsem zavartak senkit. Majd később elmondta, hogy szeretnék minél látványosabbá tenni a játékot, valamint elérni azt, hogy jó érzés legyen egy erős varázslat megidézése, na meg az sem árt, ha ezeket a képességeket meg lehet különböztetni egymástól, azt viszont sértőnek érzi, hogy a rajongók mindenféle tanácsokat adnak és azt hiszik, jobban tudnak játékot készíteni, mint ők.
A vita jelenleg szünetel, hiszen több mint 12 órája volt az utolsó bejegyzés, de biztos vagyok benne, hogy máshol másvalakik folytatni fogják ezt a szócsatát, és abban is biztos vagyok, hogy a Blizzard most sem fog kötélnek állni, hiszen korábban sem tette.
Mióta megjelentek a 3-ról a bemutatók, azóta azért várom azt és szerintem pont úgy lesz jó, ahogy a készítők gondolták, nincs ezzel szerintem semmi baj.
Nagy ívben teszek az ilyen apróságokra, ha az összkép jól sikerül! Amúgy meg ha jobban tudják miért nem csinálták már meg a rajongók a 3. részt, miért vártak rá és eladták volna jó pénzért a Blizz-nek! Erre ugye nem volt eszük, de most tudnak kritizálni, csak nehogy megsértődjön a fejlesztő csapat és abbahagyja az egészet!
Nekem egyébként az eredeti jobban tetszik. A második képen például az egy robbanás, érzem, hogy a hősöm most odakent egyet a dögöknek. Az a kis pukkanás az átgyúrt verzión se nem epikus, se nem látványos...
A statpont ugyan fájdalmas, de szerintem nem akkora gond, diablo1ben is kibírta az ember, hogy egy harcosnak csak 50-es lehetett a magicje.
Killer123: hát ha te azt eleve elhitted, hogy majd kiadják 2010-ben, mikor "nem rég" jelentették be, akkor nem ismered a Blizzardot (és ugye akkor olyan nagy fan nem lehetsz). Megint csak megismétlem, amit kb minden ilyen Blizzardos "megjelenős" hírnél leírok: a Starcraft óta egyetlen játékot sem adott ki a bejelentés vagy a bejelentést követő évben. A War3 pl laza 2 évet csúszott, a diablo 2 szintúgy. Nem tudom miért kell ezen még mindig fennakadni. Nem hogy örülnének a népek, hogy nem azzal kezded a játékot, hogy leszedsz hozzá 3 giga peccset, hogy játszható legyen a dolog.
A videókat nézegetve szerintem állati jó hangulata lesz a játéknak! Aki Diablo 2-t akar játsszon a Diablo 2-vel, véleményem szerint itt az ideje valami jobbnak!
"Igazi rajongók", mi? Egy igazi rajongó még ma is tolja a Diablo 2-t is, hiába, hogy grafikája 2000-ben is rémesen elavult volt. Egy valódi rajongó kb. tesz arra, hogy milyen éles vagy "realisztikus" egy varázslat effektje... Inkább abban az ügyben kellene kis nyomást gyakorolni végre a Blizzardra, hogy a statpontokat ne vegyék már el tőlünk. Higgyétek el, grafikus kukacoskodók, az sokkal fájdalmasabb veszteség lesz, mint néhány hülye fényeffekt...