Mint már a játék bejelentéskor is kiderült, egy új katona lesz a főszereplőnk, aki a Psycho becenevet kapta. A játék helyszínéül pedig javarészt az első részben megismert sziget másik oldala szolgál majd.
Úgy látszik, a történetre most nagyobb figyelmet fordítanak, mivel a szövegek megírására Susanna O'Connort kérték fel, aki a Bioshockon is dolgozott már. A Warhead egy FPS-nél átlagos 8-10 órás játékidővel kecsegtet, és a fejlesztők azt ígérik, hogy a küldetések végrehajtásában most nagyobb szabadságot kapunk, mint az előző részben.
A Cryteknél váltig állítják, hogy a Warhead nem egy kiegészítő lemez lesz, hanem egy teljesen új játék, így hát új fegyvereket és járműveket kapunk. Az egyik új fegyver egy gránátvető lesz, a másikat én meg nem hívnám új fegyvernek, mert csak az lesz az újdonság, hogy mind a két kezünkben lehet egy gépfegyver. Az új járművekről pedig annyit, hogy kapunk egy páncélozott felderítő kocsit, ami méreteiben egy dzsipre hasonlít, és a tetejére egy gépágyút erősítettek, a másik közlekedési eszközünk pedig egy légpárnás lesz, mellesleg mind kettőt használhatjuk majd a multiplayer meccseken is.
Természetesen a nanoruhánk visszatér ugyanazokkal a funkciókkal, plusz egy új képesség, amiről még nem tudni semmit. Az ellenségeink intelligenciája javulni fog, mert most már csapatokba fognak verődni, és taktikákat alkalmaznak majd ellenünk.
A játék technikai részét nézve a fejlesztők azt ígérik, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek az optimalizálásra, ezért a Warhead szebben és simábban fog futni, mint az alap Crysis ugyanolyan konfiguráción, és nem lesz szükséges a DirectX 10 megléte, hogy maximális beállítások mellett játszhassunk.
FRISS #1: Ma ellátogat szerkesztőségünk egy, a játék kapcsán szervezett eseményre, ahol lencsevégre kapjuk az ott zajló munkállatokat. Direkt nem árulom el, hogy mit, erre hamarosan fény derül, sőt a videót is megkapjátok, úgyhogy érdemes résen lenni a PGO-n! - Darths
FRISS #2: Egyelőre még köt minket a titoktartás, úgyhogy még odébb van a fent említett meglepetés és az örömteli bejelentés. Amint eljött az idő, tapasztalni fogjátok! - Darths
Úgy látszik, a történetre most nagyobb figyelmet fordítanak, mivel a szövegek megírására Susanna O'Connort kérték fel, aki a Bioshockon is dolgozott már. A Warhead egy FPS-nél átlagos 8-10 órás játékidővel kecsegtet, és a fejlesztők azt ígérik, hogy a küldetések végrehajtásában most nagyobb szabadságot kapunk, mint az előző részben.
A Cryteknél váltig állítják, hogy a Warhead nem egy kiegészítő lemez lesz, hanem egy teljesen új játék, így hát új fegyvereket és járműveket kapunk. Az egyik új fegyver egy gránátvető lesz, a másikat én meg nem hívnám új fegyvernek, mert csak az lesz az újdonság, hogy mind a két kezünkben lehet egy gépfegyver. Az új járművekről pedig annyit, hogy kapunk egy páncélozott felderítő kocsit, ami méreteiben egy dzsipre hasonlít, és a tetejére egy gépágyút erősítettek, a másik közlekedési eszközünk pedig egy légpárnás lesz, mellesleg mind kettőt használhatjuk majd a multiplayer meccseken is.
Természetesen a nanoruhánk visszatér ugyanazokkal a funkciókkal, plusz egy új képesség, amiről még nem tudni semmit. Az ellenségeink intelligenciája javulni fog, mert most már csapatokba fognak verődni, és taktikákat alkalmaznak majd ellenünk.
A játék technikai részét nézve a fejlesztők azt ígérik, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek az optimalizálásra, ezért a Warhead szebben és simábban fog futni, mint az alap Crysis ugyanolyan konfiguráción, és nem lesz szükséges a DirectX 10 megléte, hogy maximális beállítások mellett játszhassunk.
FRISS #1: Ma ellátogat szerkesztőségünk egy, a játék kapcsán szervezett eseményre, ahol lencsevégre kapjuk az ott zajló munkállatokat. Direkt nem árulom el, hogy mit, erre hamarosan fény derül, sőt a videót is megkapjátok, úgyhogy érdemes résen lenni a PGO-n! - Darths
FRISS #2: Egyelőre még köt minket a titoktartás, úgyhogy még odébb van a fent említett meglepetés és az örömteli bejelentés. Amint eljött az idő, tapasztalni fogjátok! - Darths
NAGYON VÁRJUK!
És a Crysis Hungary közösség hamarosan újraindul!
NAGYON VÁRJUK!
És a Crysis Hungary közösség hamarosan újraindul!
meg szerintem inkább folytatni kéne az első részt mert nekem az is nagyon tetszett mert én nem hiszem hogy ez az új fojtatás lesz mert az előző részben a lények az egész szigetet burokba zárták és a burkon belül minden lefagyott és én a képek között nem látok fagyosat
meg szerintem inkább folytatni kéne az első részt mert nekem az is nagyon tetszett mert én nem hiszem hogy ez az új fojtatás lesz mert az előző részben a lények az egész szigetet burokba zárták és a burkon belül minden lefagyott és én a képek között nem látok fagyosat
Másrészt pedig "új fegyvereket és járműveket kapunk" a fegyver ill. a jármű kiegészíti az eredeti gamet , és az sem jelent következő részt h megismerjük a sziget másik oldalán zajló eseményeket!
EZ NEM CRYSIS 2 HANEM CSAK EGY KIEGÉSZÍTÉÉÉS!!!!!!
Másrészt pedig "új fegyvereket és járműveket kapunk" a fegyver ill. a jármű kiegészíti az eredeti gamet , és az sem jelent következő részt h megismerjük a sziget másik oldalán zajló eseményeket!
EZ NEM CRYSIS 2 HANEM CSAK EGY KIEGÉSZÍTÉÉÉS!!!!!!