Jómagam is nagy kedvelője voltam az első epizódnak, főként az online csatatéren játszottam éjszakákon át - felhőtlenül. Így kimondottan vártam a folytatást, hiszen látszott: elsőre a készítők sem gondolták, hogy ekkora sikere lesz a Vegas többjátékos módozatának, így annak rendszere nem lett olyan részletekbe menően kidolgozva, csak a játékmenet taglózta le a sok játékost.
Megérkezett a Vegas 2, sokkal nagyobb csinnadratta közepette, mint az elődje, de amint kézbe vettük, rögtön kilógott a lóláb. Azt még nagy nehezen megbocsájtottuk, hogy az egyszemélyes kampány játékmenete gyakorlatilag semmit nem változott, azt viszont kevésbé, hogy a legtöbbet fejlődött része a játéknak, a multiplayer, egy csúfos baki miatt nem elérhető rengeteg játékosnak. Ha az ember multizni szeretett volna, a játék habozás nélkül "Connenction failed" hibaüzenetet dobott vissza, állítani pedig nem lehetett rajta. Sokan panaszkodtak fórumokon, rengetegen azt hitték, a saját rendszerükben van a hiba, de a most megjelent 1.02-es patch már orvosolja ezt a kínos bakit. NightBagoly koma az egyetlen jó ellenpélda, ugyanis a tesztverzióban neki még működött a multi, ami ugye nélkülözhetetlen a cikkhez. Sajnos számos más kellemetlenség is maradt a végleges verzióban, mint például a fix spawnpontok, ami így 2008-ra már igencsak "kiment a divatból" - alant láthatjátok, mennyire illúzióromboló tud lenni.
Megérkezett a Vegas 2, sokkal nagyobb csinnadratta közepette, mint az elődje, de amint kézbe vettük, rögtön kilógott a lóláb. Azt még nagy nehezen megbocsájtottuk, hogy az egyszemélyes kampány játékmenete gyakorlatilag semmit nem változott, azt viszont kevésbé, hogy a legtöbbet fejlődött része a játéknak, a multiplayer, egy csúfos baki miatt nem elérhető rengeteg játékosnak. Ha az ember multizni szeretett volna, a játék habozás nélkül "Connenction failed" hibaüzenetet dobott vissza, állítani pedig nem lehetett rajta. Sokan panaszkodtak fórumokon, rengetegen azt hitték, a saját rendszerükben van a hiba, de a most megjelent 1.02-es patch már orvosolja ezt a kínos bakit. NightBagoly koma az egyetlen jó ellenpélda, ugyanis a tesztverzióban neki még működött a multi, ami ugye nélkülözhetetlen a cikkhez. Sajnos számos más kellemetlenség is maradt a végleges verzióban, mint például a fix spawnpontok, ami így 2008-ra már igencsak "kiment a divatból" - alant láthatjátok, mennyire illúzióromboló tud lenni.
Sebaj, mindez már a múlt, viszont helyettük jöttek új gondok az 1.02-es patch miatt, ugyanis sokan panaszkodtak a hivatalos fórumokon, hogy az egyjátékos kampányban a karakterük magától ad utasításokat a társaknak a javítás telepítése óta. Sajnálatomra a beragadó és megbolonduló hangokat sem küszöbölték még ki, viszont legalább lehet végre multizni, így egy hónappal a megjelenés után.
Szokatlan dolgok ezek egy olyan studiótól, amely pont a fent leírtak ellenkezőjéről híres: nem rókabőr-játékokat készítenek, és komoly minőséget képviselnek. Mostanában mintha valami zavar lenne az Ubisoftnál, hiszen a legutóbbi játékaik több sebből véreztek: a Lost-adaptációjuk sem lett az igazi, az Assassin's Creedtől is sokkal többet vártunk - ráadásul a DX 10.1-es támogatás megszüntetése is nagyon gyanús -, és itt ez a rengeteg galiba a Vegas 2-vel... De továbbmegyek: hosszú ideje semmit nem hallanai az elvileg készülő Splinter Cell: Convictionről, pedig a bejelentést követően megyannyi információ, kép és videó érkezett, újabban pedig szó sem esik a projektről. Halász Samu egy szakállas utcai harcosként, a fekete gumiruhája nélkül, székekkel dobálózva furcsa látványt nyújtott, és valahogy senki nem habarodott bele ebbe a "megújult" koncepcióba. Lehetne találgatni, hogy miért a hírzárlat... Azért én szurkolok az Ubisoftnak, hogy az apróbb hullámvölgyből gyorsan magára találjon.
Szokatlan dolgok ezek egy olyan studiótól, amely pont a fent leírtak ellenkezőjéről híres: nem rókabőr-játékokat készítenek, és komoly minőséget képviselnek. Mostanában mintha valami zavar lenne az Ubisoftnál, hiszen a legutóbbi játékaik több sebből véreztek: a Lost-adaptációjuk sem lett az igazi, az Assassin's Creedtől is sokkal többet vártunk - ráadásul a DX 10.1-es támogatás megszüntetése is nagyon gyanús -, és itt ez a rengeteg galiba a Vegas 2-vel... De továbbmegyek: hosszú ideje semmit nem hallanai az elvileg készülő Splinter Cell: Convictionről, pedig a bejelentést követően megyannyi információ, kép és videó érkezett, újabban pedig szó sem esik a projektről. Halász Samu egy szakállas utcai harcosként, a fekete gumiruhája nélkül, székekkel dobálózva furcsa látványt nyújtott, és valahogy senki nem habarodott bele ebbe a "megújult" koncepcióba. Lehetne találgatni, hogy miért a hírzárlat... Azért én szurkolok az Ubisoftnak, hogy az apróbb hullámvölgyből gyorsan magára találjon.
A Splinter Cell meg elment a levesbe. Legalábbis én azt hallottam.
A Splinter Cell meg elment a levesbe. Legalábbis én azt hallottam.
A multiról meg annyit h valóban ciki ez egy ekkora kiadótól, de jobb később mint soha
A multiról meg annyit h valóban ciki ez egy ekkora kiadótól, de jobb később mint soha