A Ubisoft azt mondta a Eurogamernek, hogy az általuk fejlesztett online védelmi rendszer "fejlődni, javulni fog".
"A legtöbb közelgő, Ubisoft által kiadott PC-s cím használni fogja az internetes védelmet, és mint ahogy minden online szolgáltatás esetében, itt is azon dolgozunk, hogy javítsuk, fejlesszük azt." - szól a közlemény.
Nos, hisszük, ha látjuk! Az eddigi tapasztalatok alapján ugyanis nincs olyan online védelem, ami ne szenvedne valami negatív mellékhatásban, és az említett játékok (többek közt a Splinter Cell: Conviction és az ezer éve készülő I Am Alive) komoly játékélménybeli károsodást szenvedhetnek egy-egy "A szerver nem található!" hibaüzenet megjelenése miatt.
(A képek a közelgő, ötödik Splinter Cellből vannak.)
"A legtöbb közelgő, Ubisoft által kiadott PC-s cím használni fogja az internetes védelmet, és mint ahogy minden online szolgáltatás esetében, itt is azon dolgozunk, hogy javítsuk, fejlesszük azt." - szól a közlemény.
Nos, hisszük, ha látjuk! Az eddigi tapasztalatok alapján ugyanis nincs olyan online védelem, ami ne szenvedne valami negatív mellékhatásban, és az említett játékok (többek közt a Splinter Cell: Conviction és az ezer éve készülő I Am Alive) komoly játékélménybeli károsodást szenvedhetnek egy-egy "A szerver nem található!" hibaüzenet megjelenése miatt.
(A képek a közelgő, ötödik Splinter Cellből vannak.)
Ha neked nincs pénzed egy új hipertrendi cipőre, ami kávét is főz, akkor azt is ellopod? Nem! Ennyit a nincs pénzem dologról!
Ezt is feltörték :/
Nem baj, a sok vérpistike legalább büszke lehet, hogy milyen ügyesen sikerült megcrackelnie egy játékot., plusz rendezünk egy tavaszi nagytakarítást a PGO-n -- két nap alatt a nyolcadik embert vágom ki a francba a lewarezolt AC2 miatt. Csak így tovább!
Nagyon is érthető, hogy a fejlesztő cégek mindent megtesznek a warez ellen, teljesen jogos. Mindig megy a hiszti, hogy "ha olcsóbb lenne megvenném", arra nem gondol a "kedves" töltögető, ha a többség megvenné, és nem töltögetné, akkor lenne olcsóbb?