Az egyik nagy probléma a Diablo III-mal, hogy jelenleg ha valaki eléri a maximális 60-as szintet, nem nagyon van mit csinálni, maximum felszerelésre vadászni. Ezt a problémát a majdan bevezetésre kerülő PvP mód fogja hathatósan megoldani, ám addig is muszáj valamit kezdeni ezzel, így bemutatkozik a Paragon System. Ez nem más, mint további 100 fejlődési szint, ezzel jelentősen kitolva a játék élettartamát. Az első paragon-szint eléréséhez nagyjából annyi idő kell, mint 59-ről 60-ra jutni, a századikra pedig legalább akkora időbefektetés lesz eljutni, mint a Diablo II-ben a 99-es szintet elérni.
Ahogy a normál szintek esetében, itt is minden egyes fejlődés után az alapvető tulajdonságaink (Strength, Dexterity, Intelligence, Vitality) fejlődni fognak, de 3% Magic Find és 3% Gold Find bónusz is üti a markunkat, illetve a Nephalem Valor 15 százalékkal több tapasztalati pontot ad. Továbbá minden tizedik paragon-szint után az avatarunk egy díszes keretet kap, ezzel is jelezve a többieknek, hogy hol tartunk.
Érdemes még tudni, hogy a Paragon System bevezetésével Magic Find és Gold Find 300 százalékos felső határt kapott. Ez azért kellett, hogy szépen lassan a Magic Find eltűnjön a felszereléseinkről, s a végső paragon-szinten csak a minél gyorsabb és minél hatékonyabb gyilkolásra koncentráljunk. Persze továbbra is mehet a fegyverek váltogatása a minél nagyobb Magic Find bónuszt kutatva, ám a későbbiekben erre egyszerűen nem lesz szükség.
Ahogy a normál szintek esetében, itt is minden egyes fejlődés után az alapvető tulajdonságaink (Strength, Dexterity, Intelligence, Vitality) fejlődni fognak, de 3% Magic Find és 3% Gold Find bónusz is üti a markunkat, illetve a Nephalem Valor 15 százalékkal több tapasztalati pontot ad. Továbbá minden tizedik paragon-szint után az avatarunk egy díszes keretet kap, ezzel is jelezve a többieknek, hogy hol tartunk.
Érdemes még tudni, hogy a Paragon System bevezetésével Magic Find és Gold Find 300 százalékos felső határt kapott. Ez azért kellett, hogy szépen lassan a Magic Find eltűnjön a felszereléseinkről, s a végső paragon-szinten csak a minél gyorsabb és minél hatékonyabb gyilkolásra koncentráljunk. Persze továbbra is mehet a fegyverek váltogatása a minél nagyobb Magic Find bónuszt kutatva, ám a későbbiekben erre egyszerűen nem lesz szükség.
Meg az is biztos, hogy nem kell majd két évet várni egy kiegészítőre/nagyobb DLC-re.
Valószínűleg úgy gondolják, hogy az is több motivációt ad, mint az item- és gold farmolása.
Amúgy meg a D2-ben szerintem századszorra is végigmentem ugyan azokon a terepeken, mégsem untam meg.
End-contetet böviteni? Nem nem elsz semmi uj map vagy akármi, csak egyszerüen hozzácsaptak +100 szintet...
Ebböl inkább nem kérnék.
Miért gond, hogy igyekeznek bővíteni az end-contentet?
Mert te ezzel a kijelentéssel aztán susulyka okos vagy.
pvp megint baromság, mert pár hét alatt úgyis kitapasztalják a legütősebb összeállításokat és csak a felszerelés minősége fogja eldönteni a csatákat
Valamint, mikor majd kijön az első kiegészítő, gondolom, megemelik a 60. szintről a limitet. Akkor az xp-k melyik szintek fejlődéséhez fognak adódni?