Három artwork és némi információ szivárgott ki a legújabb Tomb Raiderről, "nem hivatalos" úton. A részletek némiképpen meglepőek, például abban a tekintetben is, Lara Croft legújabb kalandjai M (17 éven felüli) besorolást kapnak, amely talán pár erotikus jelenetre, vagy esetleg horrorelemekre utalhat, mert nehezen bírom elképzelni, hogy Lara átmegy hentesbe. A másik meglepő információ, hogy a játékmenet ezúttal teljesen "szabad" lesz, tehát végre nem megadott útvonalon kell majd haladnunk, hanem mi magunk fedezhetjük fel a játék területét, amely ezúttal egy hatalmas, rejtélyes japán sziget. Kicsit azért tartok tőle, hogy ez a Grand Tomb Raiding ne adj isten csöppet erőltetett lesz, de nekem legyen majd igazam. Mindenesetre várjuk szeretettel, és addig is sasoljátok meg a legújabb képeket.
Tomb Raider reboot?
Teljesen szabad játékmenetet és teljes "rebootot" ígér majd az új Tomb Raider, amelyről pár napja szivárogtak ki az első képek és infók.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Tomb Raider megjelenés:
2013. március 05.
Tomb Raider gépigény:
CPU: 1860 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 12 GB
És jósolok egyett: 2010 augusztus...
Csak jó legyen!
Az utolsó 3 rész gyakorlatilag tökéletesre sikeredett. Legend, Anniversary, Underworld iszonyú részletes és gyönyörű volt. Szinte sajnáltam amikor egy-egy pályának vége volt, direkt lassan játszottam, elgyönyörködtem a környezetben, elképzeltem, h tényleg ott vok, felfedezem a vidéket. Gyerekek nézzétek már meg hogy néz ki az Underworld és milyen nagszerűen egyszerű, egyben szórakoztató az irányítás és a játékmenet!!!!!!! Ez megy lefelé?? Tényleg már mi kell nektek?
Igaz xbox360-on toltam, nem PC-n...bocsi.
Én már Soul Reaver-ezés közben előre láttam h a Crystal Dynamics sokkal jobban ért az ilyen fajta game-ekhez. Mindegy, eddig nálam simán 90% fölött teljesített a csapat, várom a következő részeket.
Am. nem értem hogy mire fel ez az elégedetlenség, nem hivatalos infó, kb semmit nem láttunk a játékból, semmit nem tudunk róla, de azért megy a hiszti, ugye azt a legkönnyebb. Élni kell a korral, és szerintem igen is ráfér a Tomb Raider szériára egy kis játékmenetbeli frissítés hogy ismét az élre törhessen. Elolvasva az angol cikket, és megnézve az artworköket nekem ami leginkább szemet szúrt az a játék valószínüsíthető hangulata. Igaz, hogy csak a Legend óta követem nyomon Lara kalandjait, viszont én a TR szériát a miszticizmusáért szerettem, ezt pedig nem képes befolyásolni a horrorisztikus tálalás, így engem személy szerint nem aggaszt. Bár azért lehet hogy a nepáli, tókiói pályákat a Legendből és a thaiföldit az Underworldből hiányolni fogom, de vmit fel kell áldozni azon a bizonyos oltáron hogy lehetőségünk legyen egy jobb játékot kezünkhöz kapni. A túlélés és a szabadság fogalma engem eléggé vonz a játékkal kapcsolatban.
Egyértelműen elérték a játékmenetben rejlő limitet, és több mint 10 éves pályafutás után nem árt néha kicsit felrázni a dolgokat egy kis frissességgel.
Többek közt a FarCry 2 is ezért repült a kukába, pedig az még annyira nem is volt "szabad".
Ha ilyen játékkal akarok játszani, akkor nyomok valami MMO-t.
Igen begyepesedett, ugyanis ha valami nem tetszik akkor nem játszol vele. Ilyen egyszerű. Akinek meg esetleg bejön /és vannak ilyenek, még a régi fanok között is bőven/ azok játszhassanak csak az új részekkel nyugodtan. Ennyi.
kredenc: ha elolvasnád rendesen amit írtam, akk tudnád h a szétbarmolást erre a "vadonatúj", még meg sem jelent, survival részre értettem...mert mi ez ha nem szétbarmolás? Ennyi erővel Hitman néven is kiadhatnának egy old school FPS-t és bizonyára mindenki örülne neki ...