A játék eddig sem volt teljesen ismeretlen a
nagyérdemű előtt, ugyanis mindeddig Tom Clancy's Air Combat munkacímmel
futott, azonban ezen kívül többet nem igazán lehetett tudni róla. A
H.A.W. (high-altitude warfare) a nagy magasságokban zajló hadviselésre
utal, az ehhez hozzácsapott X pedig számomra ugyanolyan rejtélyes, mint
a játék pontos megjelenési dátuma, de erről majd később...
Lássuk, mi az, amit tudunk! A Tom Clancy's HAWX lesz az első olyan repülőgépszimulátor, amiben a készítők a korábbi játékokból már ismert Tom Clancy világában repítenek el minket - s ezt ezúttal szó szerint is érthetjük. A játékosoknak több mint 50, a világ leghíresebb vadászrepülőgépének botkormánya mögé lesz lehetőségük beülniük, s megtapasztalniuk, hogy milyen látvány tárul a pilóta szeme elé egy-egy ilyen bonyolult szerkezet kabinjából. Elmondom: a H.A.W.X esetében ezúttal egy posztapokaliptikus, háború utáni tájképet képzeljünk el, hiszen a történet szerint 2012-ben, a jövőben járunk (szép kilátások), ahol az egyre erősödő privát katonai szervezetek gyakorolnak nyomást a világra. Ebben a kiélezett helyzetben hívnak minket segítségül, hogy a lehetőség szerint tegyünk rendet a a rosszfiúk háza táján.
A készítők büszkén reklámozzák a játékba épített E.R.S-t (Enchanted Reality System), ami valójában a kezdő pilóták kiképzését szolgálja, hogy végül ők is a bizonyos elitnek a tagjaivá válhassanak. Az E.R.S. tulajdonképpen a játék gerince lesz, erre épül minden. Hogy ez mit is jelent? Különböző radarok, rakétabecsapódás-jelző, sérültségmérő, taktikai térkép és információs felület, rakétapálya-görbe kiszámítás, és egyéb hasznos okosság áll majd rendelkezésünkre a légi csatározásaink során. Az E.R.S segítségével adhatunk parancsokat is a repülőszázad többi tagjának is, egyszóval az E.R.S. egy igazi pilóta és maga a H.A.W.X. nélkülözhetetlen kelléke lesz, akárcsak a Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter Cross-Com névre keresztelt rendszere. A repülés során lehetőségünk lesz egy Asszisztens-mód bekapcsolására is, ami az E.R.S.-en felül további segítségünket szolgálja: aktiválva az automata vezérlés és a szupertechnológia minden előnyét élvezhetjük, ami csakis a mi kényelmünket hivatott kiszolgálni, s ezáltal a legnagyobb biztonságban is érezhetjük magunkat. A funkciót kikapcsolva azonban a vadászgépünk összes rejtett potenciálja hirtelen a rendelkezésünkre áll. Ezzel ugyan lemondunk a hőn áhított biztonságról, viszont meglepő manőverekre leszünk képesek. Forradalmi többjátékos üzemmódra is számíthatunk: a légicsata-szimulátorok történetében először lesz alkalmunk végigtolni a játék szóló kampányát ezúttal - kapaszkodjatok meg - négy személyes kooperatív játékmenet keretein belül is! A szemtől szemben küzdelemben pedig maximum 15 játékos gyűjthet tapasztalati pontot és sok-sok pénzt, melyből a későbbiekben vasmadara fegyverzetét fejlesztgetheti a végtelenségig.
A napra pontos megjelenésről sajnos egyelőre még nem tudni semmit, az Ubisoft ez év őszére ígéri a játék elkészültét, azonban igencsak jól jártunk a névváltoztatással és az ehhez kapcsolódó bejelentéssel: kaptunk három képet, és egy tetszetős kis előzetest is, ami ugyan játékbeli jelenetet nem tartalmaz, de a képanyagtól nekem mindenesetre leesett az állam.
Lássuk, mi az, amit tudunk! A Tom Clancy's HAWX lesz az első olyan repülőgépszimulátor, amiben a készítők a korábbi játékokból már ismert Tom Clancy világában repítenek el minket - s ezt ezúttal szó szerint is érthetjük. A játékosoknak több mint 50, a világ leghíresebb vadászrepülőgépének botkormánya mögé lesz lehetőségük beülniük, s megtapasztalniuk, hogy milyen látvány tárul a pilóta szeme elé egy-egy ilyen bonyolult szerkezet kabinjából. Elmondom: a H.A.W.X esetében ezúttal egy posztapokaliptikus, háború utáni tájképet képzeljünk el, hiszen a történet szerint 2012-ben, a jövőben járunk (szép kilátások), ahol az egyre erősödő privát katonai szervezetek gyakorolnak nyomást a világra. Ebben a kiélezett helyzetben hívnak minket segítségül, hogy a lehetőség szerint tegyünk rendet a a rosszfiúk háza táján.
A készítők büszkén reklámozzák a játékba épített E.R.S-t (Enchanted Reality System), ami valójában a kezdő pilóták kiképzését szolgálja, hogy végül ők is a bizonyos elitnek a tagjaivá válhassanak. Az E.R.S. tulajdonképpen a játék gerince lesz, erre épül minden. Hogy ez mit is jelent? Különböző radarok, rakétabecsapódás-jelző, sérültségmérő, taktikai térkép és információs felület, rakétapálya-görbe kiszámítás, és egyéb hasznos okosság áll majd rendelkezésünkre a légi csatározásaink során. Az E.R.S segítségével adhatunk parancsokat is a repülőszázad többi tagjának is, egyszóval az E.R.S. egy igazi pilóta és maga a H.A.W.X. nélkülözhetetlen kelléke lesz, akárcsak a Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter Cross-Com névre keresztelt rendszere. A repülés során lehetőségünk lesz egy Asszisztens-mód bekapcsolására is, ami az E.R.S.-en felül további segítségünket szolgálja: aktiválva az automata vezérlés és a szupertechnológia minden előnyét élvezhetjük, ami csakis a mi kényelmünket hivatott kiszolgálni, s ezáltal a legnagyobb biztonságban is érezhetjük magunkat. A funkciót kikapcsolva azonban a vadászgépünk összes rejtett potenciálja hirtelen a rendelkezésünkre áll. Ezzel ugyan lemondunk a hőn áhított biztonságról, viszont meglepő manőverekre leszünk képesek. Forradalmi többjátékos üzemmódra is számíthatunk: a légicsata-szimulátorok történetében először lesz alkalmunk végigtolni a játék szóló kampányát ezúttal - kapaszkodjatok meg - négy személyes kooperatív játékmenet keretein belül is! A szemtől szemben küzdelemben pedig maximum 15 játékos gyűjthet tapasztalati pontot és sok-sok pénzt, melyből a későbbiekben vasmadara fegyverzetét fejlesztgetheti a végtelenségig.
A napra pontos megjelenésről sajnos egyelőre még nem tudni semmit, az Ubisoft ez év őszére ígéri a játék elkészültét, azonban igencsak jól jártunk a névváltoztatással és az ehhez kapcsolódó bejelentéssel: kaptunk három képet, és egy tetszetős kis előzetest is, ami ugyan játékbeli jelenetet nem tartalmaz, de a képanyagtól nekem mindenesetre leesett az állam.
Montensen 158: Az lehet hogy az Ace Combat 6 jó, de mikor láttad azt PC-n? Tudom hogy az Ace Combat újabb részei már bitang jók, de sajnos csak konzolon hódítanak...
Montensen 158: Az lehet hogy az Ace Combat 6 jó, de mikor láttad azt PC-n? Tudom hogy az Ace Combat újabb részei már bitang jók, de sajnos csak konzolon hódítanak...
vermes: azért nem tudom kettőnk közül ki emelte a BA-t az egekbe...
A másik, hogy és én azért nem egy értékelés alapján ítélnék.
vermes: azért nem tudom kettőnk közül ki emelte a BA-t az egekbe...
A másik, hogy és én azért nem egy értékelés alapján ítélnék.
mennyi ideje várok már egy rendes flyszimulátorra amibe normálisan lehet majd multizni.De remélem nem lessz túl bonyolult,meg az irányítás is normális lessz.
mennyi ideje várok már egy rendes flyszimulátorra amibe normálisan lehet majd multizni.De remélem nem lessz túl bonyolult,meg az irányítás is normális lessz.
Persze nagy kérdés, hogy milyen lesz mindez a játékban? Mozgás és manőverezés közben.
Persze nagy kérdés, hogy milyen lesz mindez a játékban? Mozgás és manőverezés közben.
PartFate:
"Végre egy vadászrepülőgép szimulátor ami jól is néz ki !", erre csak azt mondanám, h az Ace Combat 6 is egy elég komoly harcigép szimulátor és mind fizikailag,mind grafikailag is ott van a TOP-on!
PartFate:
"Végre egy vadászrepülőgép szimulátor ami jól is néz ki !", erre csak azt mondanám, h az Ace Combat 6 is egy elég komoly harcigép szimulátor és mind fizikailag,mind grafikailag is ott van a TOP-on!