- Több modernkori szekció lesz a jövőben érkező Assassin’s Creed játékokban
- A játék bizonyos elemeit fogják újrahasznosítani ezek felépítéséhez
- Talán az Első Civilizáció múltját is sikerül jobban feltárni így
- Ezzel ugyanis sokat foglalkozott a Ubisoft írója, Darby McDevitt
- PC
- XBOX One
- PS4
Az Assassin’s Creed: Unity nem bővelkedett a modernkori pályákban, holott korábban sokkal több tennivalónk volt az Animuson kívül. A Ubisoft írójának magyarázata szerint ez azért volt, mert a Unity egy teljesen új játék volt egy teljesen új generációra, és túl nagy falat volt egy méretes modern kor felépítése. „Egy várost, vagy annak egy részét elkészíteni hat hónapnyi munkába került volna sok-sok tervező, művész és modellező számára. Ráadásul a játékmenetet is el kellett volna készíteni.” -- mondta Darby McDevitt.
Felmerül persze a kérdés, hogy a korábbi játékokban akkor mégis hogyan lehetett robosztus modern kor. Nos, úgy, hogy a fejlesztők újrahasznosítottak bizonyos elemeket, ezzel gyorsítva meg a munkát, és a jövőben is ezt a módszert szeretnék alkalmazni. Vajon ez azt jelenti, hogy az idén esedékes Assassin’s Creed: Victoryban nem csak a múltban, hanem a jelenben is sétálhatunk London utcáin? Meglátjuk.
Még egy kérdés az Animuson kívüli szekciókkal kapcsolatban, hogy miről fog szólni. Egy válasz erre lehet az, hogy jobban feltárja az Első Civilizáció múltját, ezzel ugyanis komolyan foglalkozott McDevitt. Azt mondta, hogy csapatával 700 évnyi hátteret írt a rejtélyes fajnak, lefektetve a nagyobb és a kisebb eseményeket is, így erre hivatkozhat a többi író. Talán ezek egy része előkerül idén.
Ki mondta, hogy évente kell kihozni új AC-t? Ez is olyan lesz, mint CoD...
Az lenne a legjobb, ha a szuper-mega-giga "robosztus modern kor" helyett esetleg csinálnának végre egy normális AC-t ami méltó a régiekhez és nem egy újabb pénzforrás az Ubinak. Viszont ha mindenképpen akarják ezt a modern kor mizériát akkor egy Csak a modernkorban játszódó AC nem lenne rossz, DE csak ha jól megcsinálnák.
Ha ez a "robosztus modern kor" a Desmond-féle sztoriszálra utal, akkor inkább ne fáradjanak vele.
Milyen kis szerény, egy működő játék elkészítése is túl nagy falat volt nekik, nem, hogy egy még modern kori rész bele. Szóval a Victoy-hoz inkább programozókat keressenek, ne írókat (bár amilyen 0 sztori volt a Unity-ben az is elkél). Mondjuk nekem mindegy, mert amekkora kupac ...... lett az ACU én többet nem nyúlok ehhez a sorozathoz. Egy rész alatt a kedvenc szériámból sikerült egy a legrosszabb CoD-ot is alulmúló lélektelen működésképtelen virtuális szemetet gyártani. Gratulálok Ubi, szép munka volt! (bocsánat a rage-ért, de az előbb az annyira kiakasztott a játék, hogy most kicsit muszáj kiélnem a dühömet).