Március 25-én jelenik meg az Arcania: Gothic 4 első DLC-je, mely a Fall of Setarrif címet viseli, s egy, a főtörténettől teljesen elkülönülő szállal gazdagítja a játékot. A DLC tíz óra játékidőt, új területeke és szörnyeket ígér, valamint egy friss sztorit, melynek hátterében egy, a Setarrif városát megtámadni készülő, gyűlöletből született démon áll.
A Fall of Setarrifbe áthozhatjuk saját karakterünket az Arcaniából (azaz a jó öreg pásztort), illetve választhatunk a már megteremtettek közül, akik egyébként az alapjátékból már ismert szereplők közül kerülnek ki. A csomag áráról egyelőre nem kaptunk információt, bár a készítők ígérik, hogy a hivatalos facebook-oldalt követve sok újdonságra derül majd fény.
A Fall of Setarrifbe áthozhatjuk saját karakterünket az Arcaniából (azaz a jó öreg pásztort), illetve választhatunk a már megteremtettek közül, akik egyébként az alapjátékból már ismert szereplők közül kerülnek ki. A csomag áráról egyelőre nem kaptunk információt, bár a készítők ígérik, hogy a hivatalos facebook-oldalt követve sok újdonságra derül majd fény.
Chocho... köszi. Amúgy összességében, a műfajhoz képest nyújt kevés újat, majdnem hogy semmit. Ez pedig egy nagyon könnyű játék, a teszt alatt alig sikerült meghalnom benne...
Főleg a nehezebb hardcore, illetve a régi vágású RPG- k jönnek be, ahol tényleg küzdeni kell, mostanra egyre kevesebb az ilyen.
Lehet kipróbálom a cikkben is tetszett, itt is pozitív visszajelzéseket kapok.
Ezen kívül pozitívumnak találtam, hogy a karakterünket nem lehet olyan könnyen föltápolni mint bármely más rpg esetében, tehát az itemekért a varázslatok kitanulásáért valóban meg kell küzdeni. Ez persze csak az én véleményem, attól, hogy nekem bejött neked nembiztos, hogy tecceni fog.
Igazából a cikkben mindent elmondtam már. Tény, hogy nem forradalmi és új, de ha szereted a stílust, akkor egynek jó lesz.