Joel Emslie a Respawn Entertainmenttől egy friss interjúban beszélt arról, mennyire régimódian álltak neki a játék megtervezésének. Mivel a Respawn megnyitásakor alig volt számítógépük, a művészeknek régimódi megoldáshoz kellett nyúlniuk, ha ki akarták dolgozni a játék látványvilágát. Tehát elkezdtek modellezni, vagyis kézzel építették meg a Titánokat. Ez a gyakorlati megközelítés igen komoly hatással volt a Titanfall művészi munkájára, és nem kevés inspirációt nyertek a ’70-es, ’80-as évek sci-fijeiből, mint a Star Wars vagy a Szárnyas fejvadász. „Azt akartuk, hogy a Titánokon érezni lehessen az analóg hatást, a valódiságukat” -- mondta Emslie. -- „Mintha az Abrams tank következő, vagy annál is újabb generációi lennének.”
Az idei E3 alkalmával leleplezett Titanfall single player módot egyáltalán nem fog tartalmazni, cserébe igyekszik megújítani a többjátékos élményt. E cél okán eresztik össze a fejlesztők a hatalmas csatatéren a több méter magas mechákat, azaz a Titánokat, és a mezei bakákat. „Amikor elindítod a Titanfallt, egy egyszemélyes, élő, MI irányította játékkörnyezetbe lépsz be, ahol élő játékosok vannak, a barátaid” -- összegezte Emslie.
Sajnos 2014-nél előbb esélyünk sincs, hogy megcsodálhassuk ezt a lüktető csatateret, a játék ugyanis valamikor jövőre várható PC, Xbox One és Xbox 360 platformra egyaránt.
Titanfall -- Megjelenés: 2014 (PC, Xbox One, Xbox 360) -- Gépigény: Nem ismert
De a környezeti interakció és a jetpack miatt van benne egy kis plussz. A robotk nem ütnek akkorát. És ez is EA....