A Titanfall a mai nap folyamán jelent meg, rá is szabadult boldog-boldogtalan -- és mindenki legnagyobb bánatára a csalók is, erről a fejlesztőcsapat Twitteren számolt be. A becsületes játék fogalmát hírből sem ismerő IQ-fighterek aimbotokkal árasztották el a Respawn játékát, gondoskodva a rendes, szórakozni vágyó gamerek idegeskedéséről. A csapat mindent megtesz, hogy kiebrudalja ezeket a „játékosokat”.
És sajnos kijutott a szokásos betegségekből is: letöltési gondok, megszakadó kapcsolat, túlterhelt szerverek, a gyengébb sávszélességen sem működik zökkenésmentesen a program. Persze a problémák leküzdésén, valamint a cheaterek kiirtásán már dolgozik a Respawn.
Közben egy másik vonalon az is kiderült a Titanfallról, hogy eredetileg a Respawn nem tervezte az Xbox One-változatot. A fejlesztők sokáig csak a PC-ben gondolkodtak, és ez az oka annak, hogy a Microsoft új konzolján kicsit rondább a játék (például, csak 792p-ben fut), mint PC-n. Richard Baker elmondása szerint erre az a magyarázat, hogy a PC-k sokkal többre képesek, mint amire az Xbox One, hála a folyamatosan fejlődő, felső kategóriás grafikuskártyáknak.