A hétvégén lezajlott a Titanfall 2 első bétatesztje, ami után a rajongók több negatív kritikát is megfogalmaztak a játékkal szemben. Az egyik legtöbbször hangoztatott negatívum az első részhez képest lelassult többjátékos mód volt.
A többjátékos mód tervezője, Steven DeRose elárulta, hogy valóban lassítottak a sebességen, hogy a játékosoknak még inkább a képességeikre kelljen hagyatkozniuk. Viszont mindez még nem végleges, a visszajelzések alapján finomítják a sebességet.
Kritika érte a nagy, nyílt térképeket is, mert így kevesebb lehetőség van az olyan trükkökre, mint a falonfutás, viszont tovább tart eljutni a csataterekre. Szerencsére DeRose mindenkit megnyugtat: sok, tradicionálisabb Titanfall-pálya is bekerül a végleges változatba, vagyis nem leszünk híján a szűk, sűrűn beépített területeknek sem.
A Titánok behívása is kissé visszásra sikerült a játékosok szemében, az ugyanis most már nem időhöz, hanem pontokhoz kötött. Így viszont sokan csak a körök vége felé tudtak Titánhoz jutni. A fejlesztők ezen is dolgoznak még, szeretnék elérni, hogy minden játékos legalább egyszer hozzájusson mikrobijához a meccsek folyamán.
Kritika érte amúgy a Titánok sebezhetőségét is, sok játékos véli úgy, hogy sokkal könnyebb a harcimasinákat kiiktatni, mint az első részben. DeRose szerint ez viszont a béta miatt limitált eszközök okozzák, így például senki sem használhatta az extra védelmet adó pakkokat, amikkel kitolhatjuk Titánunk élettartalmát.
És ha már a harcigépeknél járunk, a mobilitásukkal sem voltak megelégedve az emberek. A dizájner itt megjegyezte, hogy a bétában nem voltak benne a leggyorsabb Titánok, ugyanakkor feljegyezték, hogy az Iont és a Scorchot lassúnak találták, ezen is módosítani fognak.
A Respawn embere emellett elárulta, hogy a HUD elemei szabadon ki- illetve bekapcsolhatóak lesznek, a barátot azonosító narancssárga körvonal pedig megmarad a végleges játékban is, mert úgy érzik, fontos része a programnak, hogy tudjuk, ki barát és ki ellenség, főleg nagy távolságból.