Ebben pedig nagy szerepe van az Andrzej Sapkowski lengyel fantasyíró által megálmodott világnak és történetnek. A képeket tanulmányozva ti is átérezhetitek, milyen különös világba csöppenünk majd idén ősszel. A történet szintén az ő nevéhez fűződik, az ő művein alapul. Ennek köszönhetően nem egy sablonos, "te vagy a nagy hős, pusztítsd el a gonoszt" stílusú sztori vár majd ránk, sokkal bonyolultabb dolgot eszeltek ki a CD Projekt fejlesztői.
Riviai Geralt főhősünk neve, aki a boszorkányharcosok nemzetségének egyik utolsó képviselője. Mint ilyen, mágikusan átalakított ember, szupergyors reflexekkel, varázsképességgel, kiváló fegyvertudással és mérgekkel szembeni ellenállással rendelkezik. Mivel lényegében mutáns, több városban ellenszenvvel fogadják majd őt.
A történet a könyvsorozat vége után 5 évvel játszódik. Geralt meghalt ugyan az utolsó részben, de valahogy feltámasztották, és most nem emlékszik semmire, így újra meg kell tanulnia mindent. Annak ellenére, hogy a játék a középkorban játszódik, több mai, aktuális témát boncolgat, mint a terrorizmus, a génmanipuláció, és a rasszizmus. Ha ez nem lenne elég, akkor ott van még az is, hogy minden döntésnek következménye lesz, még ha nem is látjuk ezt azonnal. Ráadásul nem lesz tisztán jó és gonosz oldal, mint a klasszikus RPG-kben, inkább a szürke bizonyos árnyalatai jellemzik boszorkányos tevékenységünket.
Ahogy említettem, nincs tett következmény nélkül. Ez a felfogás a Witcher lelke, hiszen lépten-nyomon döntéskényszerbe ütközünk majd és sok esetben előre nem látható eseményeket indítunk el a későbbiekben. A most következő rész spoileres, csak a bátrak olvassanak tovább (a szöveg kijelölésével).
Például az egyik ilyen nagyobb fordulópont az, mikor meg kell szereznünk egy állást, hogy a folyóparton lévő fegyverkészletet őrízhessük. Ugyanis az éjszaka folyamán megérkeznek a vevők, egy elf és egy törpe. Ekkor vagy elfogadjuk a fizetséget és odaadjuk a fegyvereket, vagy megöljük őket és elvesszük a pénzt. Rögtön semmilyen változás nem lesz, az anyagiakat tekintve ugyanúgy jól járunk, de kb. 10-12 órányi játékkal később jön a felvilágosodás. Ha eladtuk a fegyvereket, akkor a lázadók ártatlan civilek ellen használják őket és sok embert megölnek, köztük egy fontos NPC-t is, akinek lett volna számunkra küldetése és a történetben is szerepet játszott volna. Viszont ha megöljük az elfeket és a törpéket, kiderül, nyomozás indult a gyilkosság felderítésére, és mi közvetve okoztuk a lázadás leverését, hiszen azonosítani tudták a megmaradt tagokat, köztük egy másik fontos karaktert, aki szintén előrébb vitte volna a történetet és küldetései is lettek volna.
A fenti példából kiderül, sokszor nem várt végkimenetele lehet a cselekedeteinknek, és néha mindenképp elvesztünk valakit. A játék folyamán pedig csak gyűlnek az ilyen következmények és idővel az egész világra kihatással lehetünk, mely az így gyökeresen megváltozhat.
A harcrendszer sem lesz hagyományos, ezért kell majd egy kis idő, hogy mindenki beletanuljon. Először is van három küzdőstílus, melyek közül választani kell. Az első egy gyors vágásokkal operáló technika, a második nagy erejű csapásokkal aprítja az ellenfeleket, végül a harmadikkal széles suhintásokat vethetünk be több opponenssel szemben. Hogy tovább bonyolódjon a dolog: az nem lesz célravezető, ha csak gyorsan kattintgatunk az egérrel támadás esetén. A Witcherben meg kell találni a megfelelő ütemet, hogy Geralt ne essen ki a ritmusából. Ezt azért érezték szükségesnek a fejlesztők, mert úgy látják, a legtöbb RPG-ben túl monoton vagy automata a harc, és ők valami frisset akartak létrehozni.
A gyönyörű középkori világban sötét, morális döntéseket kell majd hoznunk idén ősszel, mikor végre megjelenik a The Witcher. Aki szeretne egy komolyabb stílusú szerepjátékot kipróbálni, annak kötelező választás lesz Geralt kalandja. Addig is nézzétek meg a játék honlapját, amely már magyar nyelven is elérhető! Itt sok érdekességet találhattok, mint például zenéket vagy bővebb háttérinformációkat, de egy kis keresgéléssel rálelhetünk a főszereplő hangmintáira is.
Riviai Geralt főhősünk neve, aki a boszorkányharcosok nemzetségének egyik utolsó képviselője. Mint ilyen, mágikusan átalakított ember, szupergyors reflexekkel, varázsképességgel, kiváló fegyvertudással és mérgekkel szembeni ellenállással rendelkezik. Mivel lényegében mutáns, több városban ellenszenvvel fogadják majd őt.
A történet a könyvsorozat vége után 5 évvel játszódik. Geralt meghalt ugyan az utolsó részben, de valahogy feltámasztották, és most nem emlékszik semmire, így újra meg kell tanulnia mindent. Annak ellenére, hogy a játék a középkorban játszódik, több mai, aktuális témát boncolgat, mint a terrorizmus, a génmanipuláció, és a rasszizmus. Ha ez nem lenne elég, akkor ott van még az is, hogy minden döntésnek következménye lesz, még ha nem is látjuk ezt azonnal. Ráadásul nem lesz tisztán jó és gonosz oldal, mint a klasszikus RPG-kben, inkább a szürke bizonyos árnyalatai jellemzik boszorkányos tevékenységünket.
Ahogy említettem, nincs tett következmény nélkül. Ez a felfogás a Witcher lelke, hiszen lépten-nyomon döntéskényszerbe ütközünk majd és sok esetben előre nem látható eseményeket indítunk el a későbbiekben. A most következő rész spoileres, csak a bátrak olvassanak tovább (a szöveg kijelölésével).
Például az egyik ilyen nagyobb fordulópont az, mikor meg kell szereznünk egy állást, hogy a folyóparton lévő fegyverkészletet őrízhessük. Ugyanis az éjszaka folyamán megérkeznek a vevők, egy elf és egy törpe. Ekkor vagy elfogadjuk a fizetséget és odaadjuk a fegyvereket, vagy megöljük őket és elvesszük a pénzt. Rögtön semmilyen változás nem lesz, az anyagiakat tekintve ugyanúgy jól járunk, de kb. 10-12 órányi játékkal később jön a felvilágosodás. Ha eladtuk a fegyvereket, akkor a lázadók ártatlan civilek ellen használják őket és sok embert megölnek, köztük egy fontos NPC-t is, akinek lett volna számunkra küldetése és a történetben is szerepet játszott volna. Viszont ha megöljük az elfeket és a törpéket, kiderül, nyomozás indult a gyilkosság felderítésére, és mi közvetve okoztuk a lázadás leverését, hiszen azonosítani tudták a megmaradt tagokat, köztük egy másik fontos karaktert, aki szintén előrébb vitte volna a történetet és küldetései is lettek volna.
A fenti példából kiderül, sokszor nem várt végkimenetele lehet a cselekedeteinknek, és néha mindenképp elvesztünk valakit. A játék folyamán pedig csak gyűlnek az ilyen következmények és idővel az egész világra kihatással lehetünk, mely az így gyökeresen megváltozhat.
A harcrendszer sem lesz hagyományos, ezért kell majd egy kis idő, hogy mindenki beletanuljon. Először is van három küzdőstílus, melyek közül választani kell. Az első egy gyors vágásokkal operáló technika, a második nagy erejű csapásokkal aprítja az ellenfeleket, végül a harmadikkal széles suhintásokat vethetünk be több opponenssel szemben. Hogy tovább bonyolódjon a dolog: az nem lesz célravezető, ha csak gyorsan kattintgatunk az egérrel támadás esetén. A Witcherben meg kell találni a megfelelő ütemet, hogy Geralt ne essen ki a ritmusából. Ezt azért érezték szükségesnek a fejlesztők, mert úgy látják, a legtöbb RPG-ben túl monoton vagy automata a harc, és ők valami frisset akartak létrehozni.
A gyönyörű középkori világban sötét, morális döntéseket kell majd hoznunk idén ősszel, mikor végre megjelenik a The Witcher. Aki szeretne egy komolyabb stílusú szerepjátékot kipróbálni, annak kötelező választás lesz Geralt kalandja. Addig is nézzétek meg a játék honlapját, amely már magyar nyelven is elérhető! Itt sok érdekességet találhattok, mint például zenéket vagy bővebb háttérinformációkat, de egy kis keresgéléssel rálelhetünk a főszereplő hangmintáira is.
Destiny, keress rá az író nevére, azt hiszem angol nyelven talán elérhető néhány írása a neten. Azt nem tudom, magyarra fordították-e a műveit.
Ha kardolni lehet benne,hátulnézettel akkor már érdekel
Imádok kardolni