- A The Division 2 mindenben több lesz az elődjénél
- Legalábbis Julian Gerighty és Matthias Karlson szerint
- Ez például több küldetést, több tevékenységet és nagyobb világot jelent
Bár a The Division 2 megjelenése még odébb van, ez azért nem akadályozta meg a játék kreatív igazgatóját, Julian Gerightyt, és rendezőjét Matthias Karlsont, abban, hogy beszéljenek egy keveset a fejlesztéssel kapcsolatos tapasztalataikról. Elmondásuk szerint sokat tanultak az első rész hibáiból, a legfontosabb tanulságnak pedig azt nevezték meg, hogy a fizetős DLC-k nem működnek, hiszen túlságosan is megosztják a játékosbázist.
De nem csak ezen az egy téren szeretnének fejlődni, hanem gyakorlatilag minden másban is: külön kiemelték, hogy a The Division 2-ben több küldetés, több tevékenység, több felfedeznivaló és nagyobb világ is vár majd minket. Sajnos az igazán érdekes részletekről, tehát a Dark Zone-ról és a 8 fős raidekről nem nagyon mondhattak semmit, viszont nagyon úgy néz ki, hogy a Survival játékmód visszatér majd, legalábbis Julian Gerighty úgy fogalmazott, hogy nagyon meglepődne, ha nem ez lenne a helyzet. Meglátása szerint ez a mód volt az egyik áldozata a The Division esetében a megosztott játékosbázisnak, és reméli, hogy ha nem fizetős DLC-ként árulják, akkor nagyobb népszerűségre tehet majd szert.
Igazán akkor kezdett tetszeni a játék amikor rájöttem, hogy a single missionöket is lehet csapatban játszani, voltak több órás missionök amiket 4-en se bírtunk megcsinálni. Innentől pedig már nem volt megállás, most tartok a 166. óránál és még messze a vége!
Komolyabb bugokkal én nem találkoztam, bár a PvP nekem sem tartozik a kedvenceim közé, miután képtelenség életben maradni.
Remélhetőleg a második részben lehet járgányokkal is közelekedni mert már vagy 100x lefutottam a maratont és rengeteg időt vesz el a futkározás.
A pénzemért többet vártam volna, vagy legalább azt hogy a hibajavítások nem több kárt okoznak. A PvP resze meg élvezhetetlen volt a rohadt sok csaló miatt. És az újságok meg csak arról szóltak hogy amatőr a kód, amit soha nem szabadott volna kiadni legalábbis PC-re.
Szóval szerintem rendben van ha egy ilyen utolsó csepp tejet is kifacsaró félmondatos twitter üzenetet ki elemző csak a hype fenntartását szolgáló cikkhez oda illesztjük személyes tapasztalatunkat. Hogy emlékeztessük magunkat miért is nem hiszünk...
Tudod mi a szar, a hozzád hasonlók észjárása. Na mindegy kár rád és a többi nyomoroncra a időt pazarolni.