A Valve azt ígéri, hogy ez lesz a Team Fortress 2 történelmének legnagyobb frissítése. Hogy ennek az állításnak megfeleljenek, 3 új fegyvert és 35 új achievementet kapunk. Lesz egy új játékmód és öt ehhez passzoló pálya is, valamint az új Payload nevű térkép, ami több nyitott teret ígér, mint a Goldrush pálya.
A játékosközösség által készített térképek sem maradhatnak el, ugyanis a Jamie "Fishbus" Manson cp_steel nevű pályáján is lehetőségünk lesz játszani. Ez egy control point pálya, egy érdekes csavarral: egy-egy elfoglalt ellenőrzőpontot ugyanis utakat zár le, illetve nyit meg, ezzel folyamatosan változtatva a pálya bejárhatóságát.
A frissítés kiadási dátuma augusztus 19, és a Valve jó szokásához híven ismét egy ingyenes hétvégével kedveskedik az érdeklődőknek, ami augusztus 22-én kezdődik.
Friss: Ma a Valve bemutatta a Heavy egyik új fegyverét, és leleplezték az összes achievementet, de sajnos csak a nevüket.
Az új fegyver a K.G.B nevet kapta, ami a Killer Gloves of Boxing (gyilkos bokszkesztyűk) nevet takarja. Ha ezzel a fegyverrel megölünk valakit, 5 másodpercig egy ütéssel teríthetünk le bárkit (critical hit), és ha ezen az öt másodpercen belül megint elteszünk láb alól egy delikvenst, újabb 5 másodpercet kapunk. Ezt a kritikus sebzés időt más fegyverekre is felhasználhatjuk, nem csak a kesztyűkre.
Friss: Újabb nap, újabb információkat tudunk meg a Heavy frissítésről. Ma az egyik új pálya került napvilágra, ami a Badwater Basin nevet kapta. Ez a pálya egy payload térkép lesz, a Goldrushnál kevesebb „chokepoint”-tal, de több nyitott térrel.
Badwater Basin egy többszintes pálya, ahol a Kék csapatnak a magasabb szinten lévő védekezési pontokat kell birtokolnia, miközben az alul lévő alagútban tolják előre a kocsit. A pálya nem mindig nyitott tereken fog keresztülhaladni, néha szűk helyekre érkezik, ahol a magasabban lévő pontokat kell elfoglalni, amik a Vörös csapat kezében vannak. A pálya végén pedig egy hatalmas medence van, ahol a kékeknek minden irányból támadniuk kell, hogy egy utolsó lökéssel elpusztítsák a vörösök bázisát.
Friss: Ismét frissült a Heavy oldal, ezúttal egy új fegyverrel. A neve Natascha, és a különlegessége, hogy minden lövéssel lelassítja az ellenfelét, viszont 25%-kal kevesebbet sebez, mint nővére, Sasha. Natascha kiváló a gyors Scoutok, és a Medicek ellen.
Még valami: végre nyilvánosságra került az összes achievement részletes leírása.
Hamarosan mindent megtudunk a Heavy frissítésről, ma például az új játékmódot mutatták be, amit Arenának kereszteltek el.
Az Arena mód sajátossága, hogy kisebb pályákból áll, mint a szokásos mérkőzések, és rövidebb ideig is tart. Egy-egy meccs addig tart, míg valamelyik csapat ki nem purcan, vagy amíg a központi „capture point”-ot el nem foglalják. Az aréna pályákon nagyon kevés Health Pack van, és néha egyáltalán nincs, valamint víz is ritkán akad.
Kezdésnek öt új pálya mutatkozik be az Arena móddal, köztük a Lumberyard, ami a már pletykált új Team Fortress 2 környezetet mutatja be.
Az alpesi Lumberyard egy kiegyensúlyozatlan pálya, aminek az egyik felén egy magas sziklaszirt van, a másik oldalon pedig egy mély völgy. A pályán a központi „capture point” 60 másodperc után lesz elfoglalható, ezzel a csata központi helyévé válik. A Lumberyard pályán csupán egy életerő csomag van, és az is egy szakadék felett egy farönkön.
A Ravine térkép a Lumberyarddal ellentétben nagyobb nyitott tereket nyújt, és sok kis csatornát, amik kiválóan alkalmasak bekerítő hadműveletek végrehajtására. Ezen a pályán is 60 másodperc után válik elérhető a központi „capture point”.
Végül pedig az eddig is ismert Well, Granary és a Badlands pályákat átalakított formában köszönthetjük újra, hogy megfeleljenek az Arena mód elvárásainak.
Utoljára frissítette a Valve a Heavy oldat, ezúttal nem fegyvert, hanem egy fincsi szendvicset kapunk.
A szendvics 120 életerőpontot állít vissza, és végtelen mennyiségben áll a Heavy rendelkezésére. A hátránya, hogy 4 másodpercig védtelek vagyunk, és evés közben hangosan csámcsogunk, ezzel odacsalogatva a többieket.
Egy videó is társul a bejelentéshez, ami a szendvicset mutatja be; nagy bánatomra nem egy csapattagról szól, pedig kíváncsi lettem volna egy „Meet the Pyro”-ra.
Ne felejtsétek: a hétvégén ingyenesen kipróbálható a Team Fortress 2 a Heavy Update tiszteletére!
A játékosközösség által készített térképek sem maradhatnak el, ugyanis a Jamie "Fishbus" Manson cp_steel nevű pályáján is lehetőségünk lesz játszani. Ez egy control point pálya, egy érdekes csavarral: egy-egy elfoglalt ellenőrzőpontot ugyanis utakat zár le, illetve nyit meg, ezzel folyamatosan változtatva a pálya bejárhatóságát.
A frissítés kiadási dátuma augusztus 19, és a Valve jó szokásához híven ismét egy ingyenes hétvégével kedveskedik az érdeklődőknek, ami augusztus 22-én kezdődik.
Friss: Ma a Valve bemutatta a Heavy egyik új fegyverét, és leleplezték az összes achievementet, de sajnos csak a nevüket.
Az új fegyver a K.G.B nevet kapta, ami a Killer Gloves of Boxing (gyilkos bokszkesztyűk) nevet takarja. Ha ezzel a fegyverrel megölünk valakit, 5 másodpercig egy ütéssel teríthetünk le bárkit (critical hit), és ha ezen az öt másodpercen belül megint elteszünk láb alól egy delikvenst, újabb 5 másodpercet kapunk. Ezt a kritikus sebzés időt más fegyverekre is felhasználhatjuk, nem csak a kesztyűkre.
Friss: Újabb nap, újabb információkat tudunk meg a Heavy frissítésről. Ma az egyik új pálya került napvilágra, ami a Badwater Basin nevet kapta. Ez a pálya egy payload térkép lesz, a Goldrushnál kevesebb „chokepoint”-tal, de több nyitott térrel.
Badwater Basin egy többszintes pálya, ahol a Kék csapatnak a magasabb szinten lévő védekezési pontokat kell birtokolnia, miközben az alul lévő alagútban tolják előre a kocsit. A pálya nem mindig nyitott tereken fog keresztülhaladni, néha szűk helyekre érkezik, ahol a magasabban lévő pontokat kell elfoglalni, amik a Vörös csapat kezében vannak. A pálya végén pedig egy hatalmas medence van, ahol a kékeknek minden irányból támadniuk kell, hogy egy utolsó lökéssel elpusztítsák a vörösök bázisát.
Friss: Ismét frissült a Heavy oldal, ezúttal egy új fegyverrel. A neve Natascha, és a különlegessége, hogy minden lövéssel lelassítja az ellenfelét, viszont 25%-kal kevesebbet sebez, mint nővére, Sasha. Natascha kiváló a gyors Scoutok, és a Medicek ellen.
Még valami: végre nyilvánosságra került az összes achievement részletes leírása.
Hamarosan mindent megtudunk a Heavy frissítésről, ma például az új játékmódot mutatták be, amit Arenának kereszteltek el.
Az Arena mód sajátossága, hogy kisebb pályákból áll, mint a szokásos mérkőzések, és rövidebb ideig is tart. Egy-egy meccs addig tart, míg valamelyik csapat ki nem purcan, vagy amíg a központi „capture point”-ot el nem foglalják. Az aréna pályákon nagyon kevés Health Pack van, és néha egyáltalán nincs, valamint víz is ritkán akad.
Kezdésnek öt új pálya mutatkozik be az Arena móddal, köztük a Lumberyard, ami a már pletykált új Team Fortress 2 környezetet mutatja be.
Az alpesi Lumberyard egy kiegyensúlyozatlan pálya, aminek az egyik felén egy magas sziklaszirt van, a másik oldalon pedig egy mély völgy. A pályán a központi „capture point” 60 másodperc után lesz elfoglalható, ezzel a csata központi helyévé válik. A Lumberyard pályán csupán egy életerő csomag van, és az is egy szakadék felett egy farönkön.
A Ravine térkép a Lumberyarddal ellentétben nagyobb nyitott tereket nyújt, és sok kis csatornát, amik kiválóan alkalmasak bekerítő hadműveletek végrehajtására. Ezen a pályán is 60 másodperc után válik elérhető a központi „capture point”.
Végül pedig az eddig is ismert Well, Granary és a Badlands pályákat átalakított formában köszönthetjük újra, hogy megfeleljenek az Arena mód elvárásainak.
Utoljára frissítette a Valve a Heavy oldat, ezúttal nem fegyvert, hanem egy fincsi szendvicset kapunk.
A szendvics 120 életerőpontot állít vissza, és végtelen mennyiségben áll a Heavy rendelkezésére. A hátránya, hogy 4 másodpercig védtelek vagyunk, és evés közben hangosan csámcsogunk, ezzel odacsalogatva a többieket.
Egy videó is társul a bejelentéshez, ami a szendvicset mutatja be; nagy bánatomra nem egy csapattagról szól, pedig kíváncsi lettem volna egy „Meet the Pyro”-ra.
Ne felejtsétek: a hétvégén ingyenesen kipróbálható a Team Fortress 2 a Heavy Update tiszteletére!
http://en.wikipedia.org/wiki/Sasha_(name)
http://en.wikipedia.org/wiki/Sasha_(name)
nem azért mert nem tetszik a frissítés, vagy a heavy, csak egyszerűen, én támogatni szeretek.
nem azért mert nem tetszik a frissítés, vagy a heavy, csak egyszerűen, én támogatni szeretek.
Amúgy nagyon várom már én is mivel egy ideje lettem a TF-et és most lest miért újra elővenni
Amúgy nagyon várom már én is mivel egy ideje lettem a TF-et és most lest miért újra elővenni
bár szerintem csak holnap fogjuk megkapni az updatet az időeltolódások miat...
sebaly
bár szerintem csak holnap fogjuk megkapni az updatet az időeltolódások miat...
sebaly
Az emberekből szendvics fog hullani?
Vagy az új gamemode kajacsata lesz?