Még néhány nap és megjelenik a Team Fortress 2 következő nagy rácfelvarrása, ami a Scout karakterosztályt veszi kezelésbe, de még mielőtt ez megtörténne, a játék hivatalos blogján napvilágot láttak a fürge kis kaszt kezdeti koncepciórajzai. A képeket a Valve egyik nagyra becsült művésze, Dhabih készítette, aki nem nem nagyon szerette volna, ha ezek a munkái valaha is nyilvánosságra kerülnek, mert saját bevallása szerint is kínosak.
Egy karakter kitalálása gondolhatjuk, hogy nem egy pár órás munka, sokszor rengeteg napnyi munkát ölnek ebbe a művészek, főleg akkor, ha egy olyan cégről beszélünk, mint a Valve, amely nagyon ügyel arra, hogy a játékaik minden egyes része minőségi legyen. A képeken láthatjuk, miként alakult ki apró lépésenként a Scout mostani kinézete, az eredeti mod kissé militarista koncepciójától a mostani rajzfilmes kinézetig.
Egy karakter kitalálása gondolhatjuk, hogy nem egy pár órás munka, sokszor rengeteg napnyi munkát ölnek ebbe a művészek, főleg akkor, ha egy olyan cégről beszélünk, mint a Valve, amely nagyon ügyel arra, hogy a játékaik minden egyes része minőségi legyen. A képeken láthatjuk, miként alakult ki apró lépésenként a Scout mostani kinézete, az eredeti mod kissé militarista koncepciójától a mostani rajzfilmes kinézetig.