Azt egyelőre nem tudni, hogy mikor érkezik a "kicsike", de az biztos, hogy nem egyszerű a betervezett javítások listája. Az olyan apróságoktól kezdve, mint a vízben robbanó gránát effektje, az olyan komolyabb javításokig, mint pl. a mesterséges intelligencia Darkwalker-kezelése (a járművet a botok meglehetősen ostobán kezelik) és a demólejátszások támogatásának normalizálása, gyakorlaitlag minden megtalálható a közeljövőben szerverekre kerülő foltban. A várható optimalizálások és javítások listája 12 pontban van összefoglalva, pontonként pedig közel fél oldalas felsorolást sikerült összehozni. Többek között a modokat jobban kezelhetővé varázsolják, belenyúlnak a kampányba, finomhangolnak a térképeken, javítják a szerveradminisztrációt, kicsit csiszolgatják a netkódot, pofozgatják a HUD-ot és az UI-t, és áttervezik a beépített szerverkeresőt - egy szó, mint száz, nincs olyan része a programnak, amihez legalább minimálisan ne nyúlnának hozzá. Most mondanám, hogy én megmondtam, de az Epictől egy ekkora listára még én se számítottam. Ennyire kellett sietniük, vagy csak a vásárlók igényeihez igazodnak, és inkább optimalizálnak, sem mint javítanak? A lista sajnos igen vegyes, így látszik, hogy ez is, az is sorra került...
Te is fiam, UT3?
Minden egyes alkalommal felszisszenek, amikor egy igen régóta várt, majd a karácsonyi szezon előtt - kis túlzással - erőszakkal megjelentetett játékszoftverről kiderül, hogy ráfért volna még a polírozás. De hogy már az Epicnél is...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Unreal Tournament 3 megjelenés:
2008. február 22.
Unreal Tournament 3 gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 8 GB
Ez már megszokott.
Általában a tengerentúlon jelennek meg legelőször a játékok.
Ez már megszokott.
Általában a tengerentúlon jelennek meg legelőször a játékok.
2008 elején a PS3 verzió jön EU-ba ( Dec 12-én USA-ba és Canadába )
Nekem pl. egyáltalán nem recseg a hang ( bár egy X-Fi hangkártyán és Logitech z-5500 hangrendszeren tilos recsegnie )
Proci ügybn aztmondom hogy tényleg gyenge !!!! 752pont 3DMARK06-on, míg egy 1.8GHz Dual Core már 1470pont volt.
Amint megtörténik a telefoncserém, elkezdek spórolni egy alaplapra és egy procira
( alaplap nem támogatja a 2magos procikat )
A játék szeritnem is jó, sőt kiváló, és várom a folytatást ( amien vége volt illene egy folytatás ) de nekem ilyen hibák tűntek fel, de lehet hogyha MAX-on futna nem lennének ilyen problémák
A karakterekbe viszont én kötnék bele mert nekem med-high -on megy a crysis és a karakterek nagyon jól néznek ki, mégrészletesebb mint egy HL2-ben.... ( ezek a főkarakterek )
a mellék karaktereken lehetett volna javítani
Abban igazad van hogy UT3 - Gears of War kültér-beltér textúrűzűsok vlaami fantasztikus ( szeritnem is ) de a nővényzet nagyon gyenge a többiekhez képest....
Ami negatívot hozzáfűznek az UT3-hoz hogy a Ragdoll fizika gyengére sikerült, és maga a játék picit optimalizálatlanra (30-40FPSsel megy és oylan érzésem van mintha röcögne )
AMugy minden tekintetben korrekt a kicsike, és én személy szerint 90%-ot adok rá
xGyuri: "Sztem nem szabadna a Crysis-t és UT3-at egy kaptafára tenni..."
Ebben tökéletesen igazad van, mindössze az indoklásba kötnék bele. A Crysis igaz hogy aláz a növényzettel és társaival, de a beltér és a műanyagkatonák inkább a Chaser-re emlékeztetnek. UT3-nál pedig pont fordítva: a fémes-rozsdás-acélos környezet remekül ki van dolgozva, de az Unreal Speedtree technológia, ami a természetért felelős, eláshatja magát, szvsz.
Amugy meg annyi túlzás van a press képekben, hogy ott egész képernyőn tű éles volt, az eredeti játékban ennyire tűéles csak 7-10 méteren van így, mert a távolabbi tájra már a Motion Blur, és Deph of Field effectek homályosítnak rá...
Sztem nem szabadna a Crysis-t és UT3-at egy kaptafára tenni...
Crysis egy valósághű taktikai FPS ... UT3 egy pörgő FPS
Crysis inkább valósághű és kitűnő fizika ( gránát robbanása minden környező fát megmozgat, ahol lövöm a fát ott törik meg és dől el, egyszóval kiváló ) és a tatkiai rész miatt lehet adni a külsőnek
Az UT3 pedig nem rendelkezik annyi fizikailag mozgatásra való tárggyal, és a pörgösség miatt nem kell annyira részletezni a tárgyakat hogy minél folyamatosabb legyen, mert itt szinte kötelező az a min. 24FPS.
ez az én véleményem, bizos bele fog kötni valaki
Tűrhetően néz ki? Légyszíves mutass nekem olyat képet, ahogy szerinted ki kéne néznie a játéknak, kíváncsi vagyok, mire gondoltál.