A stúdió társalapítója, Steve Ellis a gamesTM magazin stábjának elárulta: a Battlefront III 99%-ban már kész volt, mikor a LucasArts úgy döntött, leállítják a fejlesztést. Már csak a hibák kijavítása volt hátra, és a boltokba is kerülhetett volna a játék, ám a felső vezetésben történt változtatások megpecsételték a játék sorsát: anyagi okokra hivatkozva a rögös partneri kapcsolatot megszüntették.
A Free Radical Design korábbi játéka, a Haze nagyot bukott, ami után a csapat úgy döntött, hogy egy régi, jól bevált franchise-hoz nyúl; ez volt a Battlefront. A srácok egy nagyon ambiciózus játékot álmodtak meg, melyben akadályok nélkül, a földről felszállva az űrben folytathattuk a harcunkat. Ehhez persze növelni kellett a létszámot és új technológiákat kieszelni, ami nem volt könnyű feladat, de a csapat majdnem elkészült. Ellis szerint ez lett volna a legnépszerűbb játékuk.
A Free Radical Design korábbi játéka, a Haze nagyot bukott, ami után a csapat úgy döntött, hogy egy régi, jól bevált franchise-hoz nyúl; ez volt a Battlefront. A srácok egy nagyon ambiciózus játékot álmodtak meg, melyben akadályok nélkül, a földről felszállva az űrben folytathattuk a harcunkat. Ehhez persze növelni kellett a létszámot és új technológiákat kieszelni, ami nem volt könnyű feladat, de a csapat majdnem elkészült. Ellis szerint ez lett volna a legnépszerűbb játékuk.
Nagy játék név, nagy rajongó csoport és 99%-os játékot a kukába dobnak? A fejlesztők munkáit miből fogják kifizetni? Minek dolgoztak? Ennek mi értelme van? Nevetséges!!! Gyakorlatilag semmibe vették az emberek munkáját, azonnal kilépnék a helyükben. Ilyet nem engedhet meg magának LucasArts, annyira nem áll jól a szénájuk. Nem ismerik "amit elkezdtél, fejezd is be" dumát? Nagyon pipa vagyok most...
Jedy Academy 2 bejelntéssel kiengesztelhetnének. Hiszen az első részben legendás mulitplayer harcos voltam.